12e dag - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van kayo vorst - WaarBenJij.nu 12e dag - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van kayo vorst - WaarBenJij.nu

12e dag

Door: Kayo

Blijf op de hoogte en volg kayo

14 Februari 2008 | Nederland, Amsterdam

Hoi Sweeties,

Weer een heerlijke dag gehad.

Kayo ging vanmorgen weer alleen naar het CDTC. Zijn eerste kaartje dus weer verdiend. Binnen even op de mat geoefend met zinnetjes en daarna mocht hij mee naar de visafslag. Daar mogen alleen de dolfijntrainers komen, maar vandaag maakte ze een uitzondering. Kayo, moest eerst z'n handjes wassen en toen allerlei vis vezamelen voor Nemo. Alles ging in de box, en hij pakte alle vis zonder moeite op. Nog wat ijs erbij en hup de deksel erop. Op naar Nemo. "kijk eens Nemo, ik heb vis voor jou", zei hij trots. Vervolgens weer gespeeld met Nemo. Zowel Kayo als Nemo waren wat baldadig vandaag en daarom waren die twee vandaag aan elkaar overgelaten. Wat Nemo aangaf, of wat Kayo aangaf werd gedaan. Kayo heeft helemaal alleen aan Nemo gehangen, zonder hulp. Ook heeft hij niet alleen de duikbril opgehad, maar vandaag ook de snorkel. Het ging redelijk goed, zo voor een eerste keer. Morgen nog een keer proberen.

Morgen krijgen we ook een soort handleiding met regels hoe we Kayo het beste kunnen benaderen. Vaak is het bij hem zo, als er iets in z'n koppie zit krijg je het er niet uit. Dus, voortaan duidelijke regels. Ook van de mensen thuis wordt dit gevraagd dadelijk. We gaan proberen dat er niet zo veel meer gelachen wordt op flauwe grapjes. En niet mogen, is dan ook ECHT niet mogen. met name opa en oma's zullen hier misschien best moeite mee hebben, en dat begrijpen wij heel goed, maar Kayo helpen we ermee en als we dit met zijn allen samen doen, dan heeft Kayo daar nog veel profijt van in zijn leven.

Vanmiddag naar de struisvogelfarm geweest. Was heel leuk, en weer heeft kayo een jonge struisvogel vastgehouden en de grote gevoerd.

En Grego, je kunt niet alleen respect hebben voor de dolfijnen met Hans, maar ook voor de struisvogeleieren, want daar staat ie boven op.

Verder willen wij jullie nogmaals bedanken voor de leuke reacties die we terug krijgen, Kayo vraagt er iedere morgen als eerste om. Ook vanuit Zwitserland en we komen beslist een keer langs, Brigitte und Rene. Die Katzen sind das problemnicht mehr.

gr.de vorstjes.

• 14 Februari 2008 - 06:40

Nel:

Kayo
    Ik heb gezien dat je weer een heleboel kaartjes hebt verdiend en dat je al helemaal alleen naar Nemo toe kan gaan.
    Vandaag weer goed je best doen

Groetjes van Nel

• 14 Februari 2008 - 07:53

Fam. Maat:

Hoi Hans wat dacht jij ik verdeel mijn
    gewicht door aan een tak te hangen stel
    dat het ei begint te kraken, ha, ha.
    Kayo knap hoor je evenwicht bewaren op
    zo'n enge plank!
    Dylan je zal de meiden straks van je af
    moeten slaan nu je zo lekker bruin bent!
    Vera leuk zeg die berichtjes.

Groetjes, Liesbeth en de rest

• 14 Februari 2008 - 08:02

Angela Jansens:

Hallo familie!
    Wat een geweldig mooi reisverslag! Dit is iets wat je je hele leven niet meer vergeet lijkt me. Dat zal me een saaie carnaval worden volgend jaar.... Kan hier niet aan tippen natuurlijk. Goed te lezen dat jullie ook echt aan Kayo merken dat hij er veel baat bij heeft. Daar doe je het toch allemaal voor. Wat zijn ze trouwens groot geworden, de boys! (nee Hans, jij niet). En wat lijkt Dylan veel op Hans! Geniet er nog maar even van, vooral van het heerlijke weer, want het is hier bibbbbbbberkoud!
    Groetjes, Angela

• 14 Februari 2008 - 08:03

Maaike:

Ik hoef niet te vragen hoe het gaat, ieder verhaal is weer geweldig om te lezen. Veer nog even en je kunt zo een boek schrijven over alle ervaringen die jullie hebben meegemaakt.
    Kayo wat ben je toch mijn toppertje. Alleen naar de training, van alles willen proeven en het dan ook nog naar je zin hebben. Ik geloof dat Nemo wel een dikke vriend van je is geworden. Lekker spelen en lachen.
    Hans en Dylan leuk die foto's onder water. Wordt dit jullie nieuwe hobby? Ik geloof best dat er heel wat moois te zien is.
    Gelukkig kun je nog een paar dagen genieten.
    Veer we genieten van alle verhalen die over iedereen schrijft, maar vergeet je zelf niet, volgens mij heb je ook heel wat leuke dingen gedaan (ook een duikpak??)

We horen het wel weer
    groetjes
    Frank, Maaike, Claudia en Sanne

• 14 Februari 2008 - 08:38

Anneriet:

Heej luitjes.
    Super super SUPERKAYO!!!!. We zijn trots op je. Geweldig allemaal. We hopen dat jullie hier nog heel lang profijt van zullen hebben, en daar gaan we vanuit!!! En goed dat Sonja in je leven kwam hè Hans..... Kan je tenminste onbezorgd op een ei gaan staan?!?!?!?!
    En welke struisvogel loopt er nu voorop?????????? Hans dacht ik zo!!!!!
    Geniet nog lekker van alles daar en geef Kayo een hele dikke pakkerd van me!!!
    (Nou vooruit Hans... jij ook 1!!!!)
    XXX sies Anneriet

• 14 Februari 2008 - 09:00

Frank:

Nou Hansie dat wordt wat voor jou strakke regels en niet lachen om zijn grappen. Is niet alleen voor opa en de oma's een uitdaging. Niet dan? ha ha ha

Groet Frankie

• 14 Februari 2008 - 11:27

Grego En Familie:

Luitjes het is heerlijk voor het thuisfront om jullie zo te zien genieten. Leuke verhalen, goede prestaties van Kayo, schitterende foto's, kortom een gezin dat in 2 weken tijd enorm veel samen onderneemt.We zijn gewoonweg "trots" op jullie vier.
    Groetjes en tot houdoe dan maar

Margje

• 14 Februari 2008 - 12:49

Stella:

Hoi Kayo,

Je dacht misschien al dat ik je vergeten was, maar nee hoor. Ik heb je bijna elke dag gevolgd op de computer.
    Nu vond ik het toch tijd om ook eens wat van mezelf te laten horen.
    Wauw, wat gaat het goed met je en wat ben je toch een kanjer! En wat doen jullie leuke dingen!
    Ik ben dus gewoon heel erg jaloers. Wij moeten hier gewoon hard werken hoor!!!

Het is wel wat stilletjes in de klas zonder je........

Doe je de groetjes aan iedereen daar!

Nog heel veel plezier en we zien je binnenkort weer!

Dikke kus, Stella

• 14 Februari 2008 - 13:54

John En An Mommers:

hoi luitjes,die twee zijn goede maatjes meno en kayo die zullen elkaar straks nog missen wat is het daar toch prachtig zeg was hans niet bang dat het ei brak of was het zijn bedoeling grapje vera ik vind het wel knap van jou iedere dag een verslag te maken voor jou ook een compliment en heeft dylan nog vis gevangen dat is daar tenminste vis wat je vangt wel leuk hoor wij kijken weer naar het volgende verslag uit een hele dikke knuffel van ons gr.john en an.

• 14 Februari 2008 - 15:19

Brigitte & René:

Hey together
    Wat leuk te horen, dat jullie een keer naar Zwitserland willen komen! Wij zijn vandag naar verschillende huisen geweest te kijken. Het was heel interessant en wij hebben vele ideen voor ons nieuwe huis gevonden. Kayo je lijkt wel een surfer zo als je op de blauwe bord staat. Nemo zou wel heel blij met het vis van jouw geweest zijn. En Hans hebben jullie nog groooooote uitsmijter gegeten? Het "eitje" was zeker genoeg voor jullie? Wij wensen jullie nog veel plezier en tot de volgende keer!
    Groetes Brigitte & René

• 14 Februari 2008 - 16:39

Herman Van Pelt:

nouw KAYO het gaat heel goed met jouw,jij durft veel om met nemo alleen te zwemmen.
    en ook nog de struisvogels eten geven,geweldig hoe jij het allemaal doet.
    jullie willen natuurlijk niet naar huis ?
    geniet maar lekker, en een dikke kus van ons. herman en mennie van pelt.

• 14 Februari 2008 - 16:49

De Bergjes:

Hey luitjes.

Hey Hans, Maar goed dat je af en toe sas dagen houd want dat ei past niet in het dieet, veel te groot.Dat past niet eens in een koekepan.
    Vera waar ik eigenlijk benieuwd naar ben, slaapt Kayo s'nachts door.
    En ben je nog naar dat weeshuis geweest of zie je daar toch nog maar vanaf.
    Gisteren weer voor het eerst sinds twee weken zelf voor dolfijn gespeeld in het zwembad en dat was ook weer lekker.
    Kayo wat een lief vogeltje heb je op de foto in je hand en wat knap dat je die grote vogels eten geeft.
    Dylan geniet nog lekker een paar dagen van dat paradijs.
    Groetjes Johan, mascha, maaike en femke

• 14 Februari 2008 - 18:04

Fam. Romijn:

Hallo Kayo en de rest,

Wat goed weer van jouw om weer alleen naar Nemo te gaan. En weer een plaatje verdiend vandaag.En zelfs met de snorkel op gezwommen.We zijn blij dat het zo goed gaat met jouw.Hans kan je niet zo'n ei meebrengen voor Gerrit lijkt hem wel lekker een geklutst struisvogelei met spek.Dylan heeft het ook wel naar zijn zin denken wij.Nou Vera nu hebben we je ook eens op de foto gezien, jullie zijn wel lekker verkleurd door de zon.Geniet er nog maar van want hier is het lekker koud en grijs weer. Breng maar wat zon mee naar huis straks als jullie weer terug komen.En Kayo geef jij Nemo een dikke kus van Nathalie want zij vind dolfijnen ook erg lief en mooi.

heel veel groeten van Wilma,Gerrit, Yvonne en Nathalie.

• 14 Februari 2008 - 20:55

Fam. Vosmer:

Haiiii Kayo en natuurlijk de rest van de familie,

We zien dat het erg goed gaat met jullie. Schitterend dat jullie dit samen mogen beleven, we zijn erg blij voor jullie. Kayo je doet het superrrr, lekker ding,toppie. Extra groetjes van Thijn en een dikke kus van ons. Doei, doei

• 14 Februari 2008 - 21:45

Jos En Tiny:

Nou Kayo, wat jij daar allemaal meemaakt, dat hebben wij in 50 jaar nog niet meegemaakt! Geweldig toch. Als je terug bent op de Lage Stee dan moet je ons samen met papa, mama en Dylan maar eens een heleboel van je geweldige avonturen vertellen. Hier hebben we nu bijna de naweeën van carnaval weggewerkt, het jaarlijkse kuchje is ver weg. Nou, de groetjes weer en tot ziens.

• 14 Februari 2008 - 22:06

Bep En Kees Stijlen:

Hallo luitjes,
    Kayo knap hoor dat jij zelf de emmer met vis voor Nemo hebt gevuld en wat heb je al veel kaartjes verzameld.
    Ook van de struisvogels ben je niet bang zag ik op de foto. Doe nog maar goed je best de laatste dagen en wij horen jou verhalen nog wel als je weer thuis bent.
    Hans, is dat nou wat ze bedoelen met op eieren lopen !!!!!
    Vera complimenten voor de dagelijkse verhalen en foto's. De site is geweldig voor Kayo maar ook zeker voor het thuisfront.
    Je schrijft alleen niet veel over wat je zelf allemaal hebt gedaan. Moet je wel doen hoor.
    Dylan geniet nog maar van het vissen en snorkelen daar in het zonnetje, want thuis kan je trui weer aan.
    Groetjes en weer tot het volgende bericht.
    Bep en Kees