14e dag - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van kayo vorst - WaarBenJij.nu 14e dag - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van kayo vorst - WaarBenJij.nu

14e dag

Door: Kayo

Blijf op de hoogte en volg kayo

16 Februari 2008 | Nederland, Amsterdam

Hallo, Hallo, allemaal,

Laatste therapiedag!!!
Vol trots ging Kayo weer op pad. Hij had voor Floor, Yvonne en Noor een tekening gemaakt en die gaf hij als eerste. Gelijk het duikpak aangetrokken en toen naar het snorkelbad. Eerst even proberen in zee, ver onder water werd hij geduwd door Floor en al die prachtige gekleurde vissen vond hij geweldig. Nog een keer, riep hij. Toen naar de haaien, en hij heeft ze ECHT gevoerd. Doodeng, vonden wij het, want wij keken onder water in de boot, veilig achter glas. Nog even duiken naar het glas en zwaaien naar papa, mama en Dylan. We hebben weer mooie foto's.

Daarna naar Nemo, die lag al te wachten.
Heerlijk gespeeld met hem en met een onder watercamera mocht hij nog wat foto's maken. Nemo vond het maar een vreemd toestel, maar deed vrolijk mee en was echt fotogeniek.

Als laatste werden papa, mama en dylan geroepen en had Floor nog een verrassing in petto. Wij wisten van niets!
We gingen naar een brug en toen was het de bedoeling dat Kayo zijn laatste ultieme proef ging doen. Van de brug af springen, zo'n 3 meter samen met papa, Dylan, Floor, Yvonne en Noor. Mama en Joyce (de dolfijntrainster) bleven kijken en foto's maken. Daar gingen ze, met zijn allen de ruwe zee in. Er stond veel stroming, maar Kayo vond het prachtig en zeker niet eng. Niks geen angst meer.

Nog even douchen en ja hoor, daar was hij dan. Zijn felbegeerde DIPLOMA. Super gedaan, onze kanjer.
Als verrassing kregen wij nog een prachtige dvd, fotoboek en een c.d.rom met foto's. En mooi dat het allemaal is. Dat kunnen ze bij het CDTC wel hoor!!!!
Kayo kan niet wachten om hem jullie te laten zien. Al eerder had hij afscheid van Nemo genomen en toen waren de meiden aan de beurt. UItgebreid gekroeld en gedag gezegd. Mama had het weer een beetje slecht. Jammer hoor.
Maar Floor komt zeker een keertje langs als ze weer bij haar ouders op visite is. Ook Yvonne, Noor en Joyce zijn dan van harte welkom, want het was een gezellig Brabants onder onsje de afgelopen 2 weken.En ik denk dat wij zeker nog een keer terug gaan.

Vanmiddag lekker gezwommen in het zwembad en de auto terug gebracht. Vanavond zijn we uit eten geweest bij Hemingways. Heerlijk. Kayo zag daar Yvonne en Noor nog. Het is nu 22.45 uur en hij ligt uitgeteld in bed. Hij wil eigenlijk al naar huis, maar hij MOET nog 2 nachtjes slapen om jullie weer te zien.

Morgen zullen wij denk ik ons laatste berichtje schrijven en zit het er voor ons op.

Voor jullie goedemorgen en voor ons welterusten!

gr.van ons allemaal.

P.s. het slaapprobleem van Kayo hebben we nog niet uit kunnen proberen, want we slapen hier met zijn vieren op 1 kamer. Dit moeten we afwachten tot thuis.

• 16 Februari 2008 - 06:58

Joyce En Raymond:

Gefeliciteerd Kayo met je diploma. Echt knap hoor dat je die sprong durfde te maken. We vinden het iedere keer weer leuk om wat van je te horen.

Geniet er nog maar lekker van. Vooral van het weer want hier is het niet echt warm.

Groetjes Joyce en Raymond

• 16 Februari 2008 - 08:39

Meity:

Proficiat Kayo wat een prestatie, goed gewerkt knul. Wij zijn ook trots op je. Ben heel benieuwd naar je verhalen. Nog twee daagjes en dan zijn jullie weer trug in het brrrrr koude Teteringen. Geniet nog van die dagen en de zon.

Groetjes Meity

• 16 Februari 2008 - 08:50

Wil, Scheveningen:

Hoi allemaal,
    Vind het allemaal zo ontroerend en zo knap wat Kayo allemaal heeft geleerd. Houden jullie iedereen ook in de toekomst op de hoogte hoe het met Kayo gaat? Geniet nog even 2 dagen en dan wens ik jullie allemaal een goede terug reis. Want ook Nederland/Brabant is harstikke mooi.
    Het gaat jullie goed
    groetjes Wil

• 16 Februari 2008 - 09:03

Frank:

Hé Kayo,

Geweldig gedaan man. wij zijn supertrots op je. En dan ook nog even van 3 meter hoogte de zee in duiken. Nadat je tussendoor even de haaien hebt gevoederd.Dan zal ik het over het onderwater duiken nog maar niet hebben. Je hebt het keigoed gedaan. Maar we vinden het wel fijn als je maandag weer gewoon thuis bent hoor en niet daar bij de dolfijnen blijft hangen.Kan niet wachten tot je ons de foto's laat zien.

Groet Maaike, Frank, Claud en San

• 16 Februari 2008 - 09:11

Herman En Mennie:

GEWELDIG KAYO dat jij dat allemaal durft van die brug afspringen met papa.
    van harte gefeliciteerd met je diploma, het is geweldig wat jullie allemaal in zo'n korte tijd voor mekaar hebben gekregen.nog een nachtje slapen dan is alles jammer genoeg weer voorbij.
    geniet nog maar even!want je zit zo weer in de kou.
    een goede vlucht terug! en een dikke kus voor jullie allemaal. ps nog bedankt voor alle moois wat wij met jullie hebben mogen beleven.
    herman en mennie van pelt.

• 16 Februari 2008 - 10:03

Oma Van Der Vorst:

He.he ik kan weer een berichtje sturen want hij doet het weer op de eerste plaats kayo gefeliciteerd met jou diploma goed van jou hoor, misschien heeft oma wel een .....radenmaar afwachten tot maandag dan ben je weer thuis. dylan het gaat nu opschieten he jammer voor je maar ja er komt overal een eind aan ik heb gezien dat ook jij erg genoten hebt je zal wel veel te vertellen hebben, jij ook tot maandag hans en Vera ook voor jullie komt de reis terug weer dicht bij maar ja de koek is op het is fijn dat jullie het zo naar je zin hebt gehad en met kayo alles zo goed gegaan is,je zal hier wel weer een beetje aan het weer moeten wennen, hetis hier de laatste dagen guur weer geweest maar het word vanaf maandag weer beter nu schijnt hat zonnetje ook wel maar het is wel fris smoesje heeft ook een beetje vacantie hij licht lekker voor in de stoel in het zonnetje. verder gaat hier alles zo zijn gangetje ik ga nu nog even de krant lezen ga dan badderen en vanmiddag naar de verjaardag vanEls en Fons ik ga er nu een eind aan breien,oja ik vind de foto,s ook weer heel mooi ik geniet er telkens weer van wie weet als jullie ooit nog eens terug gaan dat ik .....nu wensik jullie nog een paar hele fijne dagen,en een hele goede en fijne vliegreis terug en een WELKOM thuis Oma

• 16 Februari 2008 - 12:57

Fam. Romijn:

Kayo wat ben jij een toppertje, echt knap wat jij de afgelopen 2 weken gedaan hebt. Proficiat met je diploma, we kunnen haast niet wachten om het te zien en ook naar jouw mooie foto,s te komen kijken.Hans Vera en Dylan wat tof om te horen dat het zo goed gaat met Kayo, dat doet jullie vast veel goed. Nou ik zou zeggen geniet nog van de dagen die je daar nog hebt en wij wensen jullie een hele fijne terug reis naar het koude Nederland. En we kijken er naar uit om jullie verhalen en foto,s te komen bekijken als je weer thuis bent.

veel liefs en kusjes en groeten van de Romijntjes.
    tot gauw in Nederland.

• 16 Februari 2008 - 13:24

Bep En Kees:

Kayo je bent voor ons een echte super kanjer. Wie had 2 weken geleden kunnen denken dat jij haaien eten zou geven en zomaar de zee in zou springen.
    Een dikke pluim voor de therapeuten, jouw doorzettingsvermogen en natuurlijk ook een pluim voor Nemo.
    Ik ben blij dat jullie 2 fantastische weken hebben gehad. Wij zijn zeer benieuwd naar de verhalen en foto's. En Dylan nog niet aan een mooie dame met super billen (want die hebben ze daar allemaal) blijven plakken. Geniet van de laatste dag en laat ze alvast maar een coctail voor ons klaarzetten normaal schiet het al niet op om te gaan maar nu met die foto's en verhalen schiet het helemaal niet op, maar ja wat in het vat zit verzuurt niet.
    Kayo, dan kan ik over een paar weken Nemo de groeten doen.
    Groetjes Bep en Kees

• 16 Februari 2008 - 13:47

Floor:

lieve lieve Kayo.... het zit erop...
    maar nomaals, je hebt het zo gigantisch goed gedaan! ...en ja, die klapper op de vuurpijl he.... zomaar in de zee gesprongen!! ik moet je eerlijk zeggen dat ik het zelf best wel een beetje eng vond hoor, maar ik kon natuurlijk niet achter blijven...
    Als ik in nederland ben, kom ik je zeker een bezoekje brengen!

Nemo en ik gaan je missen hoor, ook wij hebben een super tijd gehad!!

Hans en Vera, ik wens jullie een hele goede vlucht, het verslag komt zo snel mogelijk naar jullie toe, en ook jullie bedankt.... ik heb genoten met jullie kanjer te hebben mogen werken!!

hele dikke kroel voor jullie allemaal,
    en kayo....zet 'm op he!!

Floor en Nemo

• 16 Februari 2008 - 15:33

Jan En Ria Van Pelt:

het was geweldig, we hebben alles met veel belangstelling gevolgd ,en wensen jullie een goede en dolfijne reis terug naar huis.
    Jan en Ria van Pelt

• 16 Februari 2008 - 17:55

De Bergjes:

Hoi allemaal,
    Kayo gefeliciteerd met je diploma kanjer, helemaal top.
    Goed van je hoor wat jij allemaal gedaan hebt. Haaien eten gegegeven, dingetjes geproefd, van brug af gesprongen. Teveel om op te noemen.
    WIj zijn supertrots op jou.
    Hans, Vera en Dylan wij snappen wel dat jullie trots zijn op die kleine nozem. Het is van tevoren afwachten wat er gaat gebeuren, maar er is al wel heel veel gebeurd.
    Geniet nog lekker van deze paar dagen als gezin zonder de verplichtingen en we zien jullie graag terug in ons koude kikkerland.
    Tot volgende week
    Groetjes Johan, Mascha, Maaike en Femke

• 16 Februari 2008 - 18:04

Johan:

Groeten aan Vera!

• 16 Februari 2008 - 18:24

Jan En Bep:

Hallo Vorstjes
    Bedankt voor jullie leuke mails
    Kayo heeft het goed gedaan,leuk hoor
    wij wensen jullie een goede thuiskomst,en smoes wacht op jullie

• 16 Februari 2008 - 21:31

Lenny:

WAUW!!!! Kayo... ik ben echt supertrots op je!! Wat knap... Helaas is het alweer tijd om naar huis te gaan, maar ik vind het ook wel weer leuk om je op school te zien hoor...ik heb je praatjes wel gemist!! Goede reis terug en tot op school...wel je diploma komen laten zien he????

Dikke kus van Lenny

• 22 Februari 2008 - 05:46

Wesley:

Hoi Kayo en Familie

Welkom weer in ons koude Nederland.
    Ik hoop dat jullie genoten hebben en dat Kayo er veel aan heeft gehad.
    Maar dat zal wel lukken zo in al jullie mooie verslagen te lezen.
    Het was leuk om jullie reis te volgen.
    Hopelijk zien we elkaar een keer bij een optreden.

Groetjes Wesley