oordopjes - Reisverslag uit Teteringen, Nederland van kayo vorst - WaarBenJij.nu oordopjes - Reisverslag uit Teteringen, Nederland van kayo vorst - WaarBenJij.nu

oordopjes

Door: Kayo

Blijf op de hoogte en volg kayo

16 Januari 2008 | Nederland, Teteringen

Hallo, nog een paar nachtjes en dan gaan we. Gisteren heb ik speciale oordopjes gekregen voor in het vliegtuig. Waarvoor ze zijn weet ik niet, maar papa en mama zeggen dat het wel eens handig kan zijn. We zien wel.
gr.Kayo

• 16 Januari 2008 - 14:44

Frank:

A mooi ik zie dat het met de foto's nu ook is gelukt. Dan hoef ik in ieder geval niet na te gaan denken. Want dat is knap lastig voor mij.

Groet Frank

• 19 Januari 2008 - 06:59

Joyce:

Hoi Kayo,

Veel succes mt de dolfijntjes.

Groetjes Joyce

• 21 Januari 2008 - 15:40

Toine En Hans:

Hoi Kayo, Dillan, Vera en Hans,

Wij wensen jullie veel plezier met de dolfijnen, wou dat we mee konden.

Liefs Toine en Hans

• 23 Januari 2008 - 07:46

Martin Janssens:

Hoi Kayo, even een berichtje van een oud collega van je moeder wil laten weten dat we je volgen. Vera,Hans en
    Dillan veel plezier
    Groetjes Martin

• 23 Januari 2008 - 07:48

John En Wilma:

Hallo Kayo,

Wat leuk, jij mag zwemmen met de dolfijnen. Heel veel plezier in Curacao
    samen met Dillan en je papa en mama.

Groetjes John en Wilma.

• 23 Januari 2008 - 15:31

Jeannine:

Hoi Kaya, Dylan, Hans en Vera,

Wij wensen jullie een mooie tijd in Curacao met hopelijk veel succes voor de toekomst !!

Alle goeds van Jeannine, Gijs en kids.

• 23 Januari 2008 - 15:56

Janneke:

Hoi kayo,

veel plezier op Curacao!!
    ben echt wel jaloers op jou dat je met dolfijnen mag zwemmen!!

heel veel liefs Janneke

• 23 Januari 2008 - 19:30

Jean En Riny :

kayo wij wensen jou een goede vlucht en veel plezier met de dolfijnen ook papa en mama en dylan en houd papa een beetje in de gaten want die wil gaan duiken zegt ie groetjes jean en riny

• 23 Januari 2008 - 19:41

Gloudemans Gevelprod:

hallo fam vd vorst wij wensen jullie een prettige reis en veel plezier en voor kayo veel zwemplezier met de dolfijnen groetjes het gloudemans team

• 24 Januari 2008 - 17:16

De Bergjes:

Hey Kayo,
    Nog een week en dan is het zover.
    Spannend hoor.
    Ik vind het erg leuk dat we jou nu toch in de gaten kunnen houden ondanks dat je zover weg bent.
    xxx-Mascha

• 24 Januari 2008 - 20:49

André:

Hoi luitjes,

Heel veel plezier met de dolfijnen en een dolfijne tijd daar.

We zijn de berichten wel verschijnen.

Groetjes van de Schrammetjes

• 25 Januari 2008 - 06:35

Fam Voerman-Diender:

Hoi Fam,

Wat leuk een website, heel veel plezier met zijn allen op Curacao.
    Wij zullen jullie volgen daar.

Groetjes van Sonja-Gert en Mariska Voerman-Diender

• 25 Januari 2008 - 07:02

Maaike:

Hoi Kayo

Eindelijk is het zover, je mag naar Curacao. Ik wou dat ik met je mee kon. In ieder geval heel veel plezier en geef die dolfijnen maar een extra aai.
    De Vorstjes op de langelaar blijven je volgen.
    Goede reis.
    Liefs Maaike

• 25 Januari 2008 - 07:32

Fam. Franken-olssen:

Hi pluis, wij wensen jou heel veel plezier. Peter, jou trainer, heeft ook met dolfijntjes gezwommen en droomt er nu nog van.

Gr. pluizenvanger, chris, lois, tess, max, peter en corry.

• 25 Januari 2008 - 08:30

Fam. Van Der Bijl:

Dag lieve dolfijnenzwemmer Kayo,

Wij zijn enorm jaloers, pffff wij willen ook wel mee. Heel veel spetterplezier. En Dylan ook jij veel fun met de gave dingen die jij mag gaan doen.
    Groetjes Meity

• 25 Januari 2008 - 13:26

Anneriet:

Hay die Kayo.
    Heel heel veel plezier met de dolfijnen... ja en we kunnen helaas niet mee, want wij MOETEN hier carnaval gaan vieren!!!!!!!!!!!! (vervelend hè???)
    Ga er maar lekker genieten met papa en mama en Dylan.
    XXXsies Anneriet en ook van Kees en Teun en Marthe

• 25 Januari 2008 - 15:19

Frances:

Goede reis en veel plezier daar in dat zonnige land liefs Frances

• 25 Januari 2008 - 15:47

Joke Vrakking:

Wat geweldig dat jullie er naar toe gaan. Daar kan je gerust een week carnaval voor laten schieten.
    Geniet er met z'n alle van het is echt de moeite waard.
    Goede reis en veel plezier. Kayo vergeet je oordopjes niet in te doen he.

groetjes Joke

• 25 Januari 2008 - 18:16

Annemarie Dankers:

Hallo Hans en Vera
    Geniet van het mooie dat gaat gebeuren!!
    En Kayo; geef aale dolfijnen maar een dike knuffel van ons!

• 25 Januari 2008 - 20:08

Iris:

Hoi Kayo,
    Nog 7 nachtjes slapen en dan ga jij lekker met het vliegtuig mee. Wij wensen jou (en papa, mama en Dylan) heel veel plezier en we zullen zeker op deze site kijken hoe het met je gaat!

Groetjes, Lise, Elke, Marc en Iris

• 25 Januari 2008 - 20:47

Jan En Ria Van Pelt:

wensen jullie allemaal goede reis, en uitkijken dat je niet verbrand als je de polonaise loopt op het strand.
    geef de dolfijnen maar een knuf!

• 26 Januari 2008 - 10:29

Conny:

Hallo allemaal
    Wat een leuke site en fijn dat we alles mee kunnen volgen. Het is nu eindelijk zover en denk eraan Vera de koffers goed vol he dat gaat je vast wel lukken. We wensen jullie een hele goeie reis en een hele fijne vakantie en niet te vergeten hopelijk heeft het allemaal succes. Dikke kus aan Kayo xxxxx van alle Verdaasjes uit de Espakker

• 26 Januari 2008 - 14:35

Brigitte & René:

Hoi Kayo en familie

Wat een leuke website! Nu kunnen wij in Zwitserland alles achtervolgen - jehuuu! Wij wensen jullie een heel fijne tijd in Curacao. Beste Kayo doe de dolfijnen veel groetjes van mij en geniet van deze speziale rijs!!

Een dikke kus en veel groetjes uit Zwitserland!

Brigitte & René

• 27 Januari 2008 - 16:21

Rens & Brigitte:

Hallo toppertje,

Heerlijk nog maar een paar dagen en dan kan je eindelijk, zwemmen, spartelen, knuffelen en bommetjes maken met de dolfijnen. Ik hoop dat je veel fotos maakt zodat we alles kunnen volgen.

Dikke knuffel,
    Rens, Brigitte, Lucas & Fleur

P.S.: o ja en voor het andere toppertje (Dylan) geniet maar heerlijk van je vakantie want dat moet voor een tiener toch wel het paradijs zijn.

• 27 Januari 2008 - 19:22

Verhoof En Co:

vast al klaar met pakken... Curacao here they come!

Heel veel plezier! Geniet ze en doe iedereen daar de groeten!

Verhoof en Co

• 28 Januari 2008 - 06:06

Wesley:

Hoi Kayo

Eindelijk voor jullie de reis naar Curacao.
    Ik wens Kayo met papa en mama veel plezier met de dolfijnen.
    Ik volg jullie op je site.

Groetjes Wesley

• 28 Januari 2008 - 11:11

Frans:

Hoi Kayo en de rest van de familie

Heel veel plezier bij de dolfijnen
    Ik blijf je volgen op de site.

Groetjes Frans

• 28 Januari 2008 - 19:06

Oma Van Der Vorst:

Lieve kayo,
    Ik heb het bericht ontvangen dat je oordopjes hebt gekregen. Dus nu maar genieten in het vliegtuig en op naar de dolfijnen. Veel plezier ook Dylan, papa en mama. Vele groetjes van oma

• 28 Januari 2008 - 19:14

COBY OOMEN:

YEP IK ZOU OOK GRAAG MEE WILLEN KAYO.IS ER NOG EEN PLAATSJE VOOR MIJ VRIJ IN HET VLIEGTUIG.GENIET ONTZETTEND VAN DE DOLFIJNEN EN MAAK ER EEN LEUKE TIJD VAN OOK VOOR JE MAMA EN PAPA EN DYLAN.VEEL PLEZIER ALLEMAAL.
    EN GEEF EEN KUSJE AAN DE DOLFIJNEN VAN ME.
    DAG LIEVE KAYO GROETJES COBY EN ROB, RIC EN NICK

• 28 Januari 2008 - 20:06

Herman En Mennie :

wij wensen jullie heel veel plezier,
    en KAYO!!!OMA zal jou missen

• 29 Januari 2008 - 13:15

De Jansens:

Hey Kayo (Dylan, pappa en mamma)
    Wij zullen aan jullie denken als wij hier zitten de bibberen van de kou en het vliegen gaat gewoon goed.
    Dyl, een pilsje smaakt met 30 graden beter als met 7 graden hoor jongen. Kayo ik hoop dat de dolfijnen jouw net zo lief vinden als dat wij dat vinden en dat het maar dikke vrienden mogen zijn.
    dikke kus voor jullie allemaal en we zullen jullie volgen marcel debby kanisha en laszlo

• 29 Januari 2008 - 17:01

Jewe :

Hallo Kayo,
    heel veel plezier bij de dolfijnen. Ik hoor en zie het wel als jullie weer terug zijn. Groetjes, Jewe

• 29 Januari 2008 - 21:22

Juf Angela:

Hoi Kayo, heel veel plezier en geef je n dolfijn van mij een kus.

Spettergroetjes Juf Angela/Zwemschool Willemsen

• 30 Januari 2008 - 13:55

Jan Rijken:

Hallo Kayo,

Ik hoop dat de reis je ontwikkeling stimuleert.
    Leuk z`n site, dan weten we altijd waar je bent. Jammer dat je vader nog geen site heeft.

Doe rustig aan, het is ook een vakantie.

Groetjes Jan

• 30 Januari 2008 - 17:54

Ria En René:

Heel veel plezier/sucses met de dolfijnen.

Goede reis Ria/René

• 30 Januari 2008 - 19:13

Adriaan Horsten:

He grote vent een hele hele fijne vakantie en doe de dolfijnen de groeten van mij!

• 30 Januari 2008 - 20:49

Wendy:

Hallo luitjes
    Wauw dan is het nu eindelijk zover op naar de dolfijnen! Wauw zeg! Wij hopen dat je het er erg leuk gaat hebben samen met je pappa, mamma en Dylan. Wij houden goed bij wat daar allemaal gebeurd en Kayo geef de dolfijnen een dikke kus van ons he!
    En als je daar boven in het vliegtuig zit dan zwaai je maar even naar ons door het raampje.
    Een hele fijne therapeutische vakantie toegewenst geniet ervan en weer heel huids thuis komen!

Dikke kus van Dominique, Wendy, Jan, Robin en Vincent

• 30 Januari 2008 - 21:45

Jeanine Oomen:

Hoi Kayo!

Heeft mama alle koffers inmiddels al gepakt? Haha.
    Ik wens jou samen met papa, mama en Dillan veel plezier op Curacao.
    Hopelijk is het daar voor ieder van jullie heel fijn en komen jullie daarna veilig weer thuis met mooie verhalen. Geniet maar van het mooie weer daar, want hier wordt het de komende tijd niet veel soeps!

Groetjes van Jeanine Oomen (zwemmaatje van jouw mama en tante van Carsten)

• 30 Januari 2008 - 22:43

Bep En Kees Stijlen:

Hoi Kayo,
    Nog 1 dag en dan zitten jullie in het vliegtuig naar Curacao. Is je koffer al gepakt? Ga maar goed oefenen met de dolfijnen en laat ze maar heel hoog springen. We zullen jullie de komende twee weken op de voet volgen
    Heel veel plezier.
    Hans, Vera en Dylan geniet ervan het is een mooi eiland.

Groetjes Bep en Kees

• 31 Januari 2008 - 09:00

Hella:

Hoi Kayo,

Geef de dolfijnen maar een kusje van ons.
    Vera, Hans en Dillan jullie ook lekker genieten, veel plezier in Curacao. Wij volgen jullie via de site!

Groetjes Arjan, Hella en de kinderen.

• 31 Januari 2008 - 19:55

John:

Lieve Kayo
    Ga er maar eens lekker van genieten,in Curacao.Met Papa en Mama en heel veel liefs met je zwem, en niet te vergeten je dolfijn plezier Vele groetjes Annie en John.

• 01 Februari 2008 - 16:34

Femke Beijer:

Hallo Vera,
    Ik heb je site gekregen via Hella om je wat tips te geven over curacao... ik heb even geen idee waar je verblijft en wat je leuk vindt, maar iets wat je sowieso niet mag missen is as zondag carnaval!!! Ik hoop dat de dolfijnen dan ook een middagje vakantie hebben, want dat is toch wel iets dat je een keer meegemaakt moet hebben als je hier bent. Ik kan je nog veel meer tips geven, als je dat leuk vind moet je me maar even mailen, anders wordt dat hier zo'n lang verhaal, haha! Mijn emailadres is chielenfem@onenet.an Leuk als je iets laat horen en geniet ze van dushi korsou!!!

Ayo

• 01 Februari 2008 - 18:01

Fam.romijn:

Hallo familie van der vorst!
    Jullie zitten als het goed is nu in het vliegtuig..spannend!! Op naar het mooie curacau.. We hopen dat alles goed verlopen is ondanks de vertraging.!
    Wij wensen jullie hele fijne dagen toe en veel zwem plezier met de dolfijnen!
    En Kayo hoe vond je het vliegen? Is wel heel spannend he? Heb je nog uit het raam gekeken? Heel veel zwem plezier he!
    Groetjes Gerrit, Wilma, Yvonne en Nathalie.!

• 02 Februari 2008 - 08:30

De Bergjes:

Hey vd vorstjes,
    Alles goed gegaan ondanks de vertraging.
    Hebben jullie lekker geslapen.
    Dadelijk na het ontbijt lekker relaxen aan het zwembad en bijtanken van de 24-uurs reis.
    Groetjes Johan,Mas,Maaike en Femke

• 02 Februari 2008 - 13:33

Coby Oomen:

Leuk kayo om met de dolfijnen te gaan zwemmen, heel veel plezier,en een hel mooieen goede tijd toegewenst
    Gerard en coby oomen
    Ook van carsten Karin aniek en renaldo!

• 06 Februari 2008 - 09:38

Johan:

Ik wil even de groeten doen aan Hans en Dylan.

• 12 Februari 2008 - 23:10

Kees:

Hoi,
    Nog steeds naar jullie zin zie ik.
    Kan niet wachten tot wij ook weer gaan. Dylan heeft mooie visjes gevangen zag ik.
    Die mag hij meebrengen, maar ze mogen niet groter zijn als 10 cm en de douane mag ze niet zien. Volgens mij was de vis op de foto een doctors vis. Waarschijnlijk is zijn engelse naam "surgeon fish".
    Kayo doe nog goed je best de komende dagen. Oh ja dolfijnen passen niet in mijn aquarium.

Veel plezier nog allemaal.
    Groeten Kees