15e dag - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van kayo vorst - WaarBenJij.nu 15e dag - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van kayo vorst - WaarBenJij.nu

15e dag

Door: Kayo

Blijf op de hoogte en volg kayo

17 Februari 2008 | Nederland, Amsterdam

Hasta la Vista,

Ons laatste dagje. We hebben lekker rustig aan gedaan. Lekker uitgeslapen, op ons gemak ontbeten en toen even naar Mambo Beach geweest om nog even een paar shorts te kopen voor de jongens en lekker koffie gedronken op het strand. Kayo was erg baldadig vandaag, wil n.l. gauw naar huis, maar het tijdsverschil zal hem nog wel vies tegenvallen. Vanmiddag zijn Kayo, Joan en ik lekker op het strand gaan liggen en hebben we nog veel gezwommen in het zwembad. Dylan en Hans zijn gaan rijden met de buggy. Ze waren de enigste dus mochten extra veel zien van het eiland en zelfs Dylan mocht de helft van de rit rijden, PRACHTIG vond hij dit. Ze kwamen flink onder de modder terug. Maar na een duik in het zwembad waren ze weer redelijk schoon. Vanavond in het restaurant Pastafaria gegeten, een soort laatste avondmaal met zijn allen. Straks lekker slapen en morgen weer rustig aan. Tot nu toe vertrekken we nog steeds om 16.50 (21.50 uur nederl.tijd)edn als het goed is landen we dan om 7.00 nederlandse tijd smorgens de 18e.

Wij willen jullie nog tot slot allemaal HEEL hartelijk bedanken voor alle leuke berichtjes, het doet ons goed dat jullie van onze reis hebben meegenoten.
Tevens willen we Floor en haar team hartelijk bedanken voor de geweldige tijd die we gehad hebben bij het CDTC. En ook Stichting Dolfijnetherapie, m.n. Mireille bedanken voor het organiseren van deze trip. Ook Louis en Mireille bedankt voor de 5 dagen dat jullie hier waren en met ons hebben doorgebracht. Het was Toppie.
Ook alle sponsoren willen wij bedanken die deze reis voor onze kinderen mogelijk hebben gemaakt. Met name de artiesten Wesley, Rene Schuurmans en Timon van Q-music. Wij hopen dat jullie genoten hebben van de verslagen!

BEDANKT en tot in Nederland!

gr.Hans, Vera, Dylan en Kayo.

• 17 Februari 2008 - 07:13

Frank:

Tot morgen!!!!!!!!!

• 17 Februari 2008 - 08:59

Joyce En Raymond:

Prettige Vlucht !!!!

• 17 Februari 2008 - 09:17

Oma:

Even nog maals een hele goede reis en welkom thuis. als jullie graag hebben dat de koffie klaar staat met een worstenbroodje of iets dan moet je maar even bellen als je uit Amsterdam vertrekt. als ik niks hoor dan zie ik jullie wel later. smoesje zit al weer voor het raam naar jullie uit te kijken lekker in het zonnetje groetjes en tot morgen dag

• 17 Februari 2008 - 09:25

Cor En Ciska:

vera,hans, dylan,kayo..

wij wensen jullie een goede reis

en een welkom thuis////////////////

• 17 Februari 2008 - 10:02

Herman En Mennie:

HANS>>VERA>>DYLAN>>EN KAYO
    wij wensen jullie een hele goede vlucht,en welkom thuis.
    herman en mennie van pelt.

• 17 Februari 2008 - 10:14

De Bergjes:

Een heel goede reis, tot morgen en hopelijk nu geen 24 uur reistijd.

De Bergjes

• 17 Februari 2008 - 12:01

Bep En Kees:

Een hele goede reis terug en wij duimen voor juliie dat er geen vertragingen zijn.
    Groetjes en tot ziens in Teteringen.
    Bep en Kees

• 17 Februari 2008 - 12:13

Oma Opa Diender:

Wij hopen dat jullie een goede vlucht hebben. wij kijken naar jullie uit Kayo en dylan een dikke kus van opa en oma en tot morgen Hans en vera vele groetjes daaag

• 18 Februari 2008 - 18:22

Annie John :

Hallo luitjes,
    Nog bedankt voor de mooie berichtjes en de prachtige fotos, Wij wensen jullie een goede vlucht terug en welkom thuis groetjes annie en John Mommers.

• 19 Februari 2008 - 13:56

Angela:

Hoi allemaal!
    En hoe is het om weer terug te zijn in het koude Nederland? Hebben jullie erg moeten wennen? Kayo mist z'n maatje Nemo vast wel of niet? Jullie kunnen in ieder geval terugkijken op een geweldige ervaring, dat blijkt wel als je jullie verslagen leest. Het was superleuk om jullie avonturen zo mee te mogen beleven.

Groetjes!
    Angela Jansens

• 20 Februari 2008 - 18:41

Fam. De Vetter:

Hoi familie,

Geweldig die verslagen van jullie en dit ons allemaal hebben laten meebeleven. Kan me voorstellen dat het een beetje pijn doet om weer in Nederland te zijn met deze temperaturen hier, maar in ieder geval wel met mooie herinneringen, die je niet zomaar zult vergeten.
    Kayo gefeliciteerd met je diploma. Geweldig gedaan!!!!!

De groetjes van Carin Eric Bart en Anniek

• 20 Februari 2008 - 19:17

Puck:

Hi Kayo
    Wat een geweldige ervaring. Ik hoop dat je het ook weer fijn vindt om terug te zijn en dat je vrijdag weer gewoon op de zwemles bent! Tot snel!
    Puck van Disseldorp

• 28 Februari 2008 - 18:30

Chantal:

Hoi Kayo, Ik heb zojuist jouw foto's bekeken en ik ben erg jaloers,dolfijnen zijn namelijk ook mijn lievelingsdieren dus ik zou ook wel dolgraag met ze willen zwemmen. Ik vind het echt super goed en stoer wat jij allemaal hebt gedaan. Jij gaat vast en zeker nog een keertje terug naar jouw vrienden op Curacao? (mag ik dan mee...please?, ik beloof jou dat ik de hele trip je koffers zal dragen, je drankjes zal halen,je rug in zal smeren,je ijsjes zal betalen..noem het maar en ik doe het voor je)
    Dikke kus, Chantal

• 01 Maart 2008 - 16:38

Toos En Jan:

Natuurlijk moesten wij óók even kijken na de verhalen van 'n zeer trotse oma.
    Het heeft zo te zien aan niets ontbroken !!!1 Wij vonden het héél leuk te zien dat de reis 'n groot succes was'

Ontvang de hartelijke groeten en....
    alle goeds.

• 12 September 2008 - 17:57

Lotte:

ik ben van curaca ik vint curaca heel leuk maar we praaten antillen