aankomst - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van kayo vorst - WaarBenJij.nu aankomst - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van kayo vorst - WaarBenJij.nu

aankomst

Door: Kayo

Blijf op de hoogte en volg kayo

02 Februari 2008 | Nederland, Amsterdam

Hallo, nou we zijn er eindelijk.
We hebben er bijna 24 uur over gedaan. We zijn om half 4 nederlandse tijd aangekomen en half 4 snachts waren we er. Hier was het half 11. We zijn naar bed gegaan en hebben geslapen als een os.
De vliegreis ging perfect. Nergens last van gehad. De kids vonden het geweldig! Ook Kayo heeft genoten. Vliegen is leuk zij hij. We hebben de tijden van de therapie ontvangen en ook daar hebben we mazzel mee. We beginnen maandag om half 11. Iedere dag dus therapie om half 11. IDEAAL. Ook Deen, het vriendje van Kayo heeft om half 11 therapie, Dus meer mazzel kunnen we niet hebben. Het is hier schitterend. Zonovergoten strand, vanuit de hotelkamer lopen we zo het strand op. Alles is hel blauw en veel palmbomen. Een paradijs hier. We proberen nog foto,s te maken, maar het internet is een beetje onhandig hier, dus moeten we met elkaar delen. We proberen het zo snel mogelijk. EN VOOR ALLE CARANAVALSVIERDERS, HET IS HIER VIJF DAGEN CARNAVAL, EN INDERDAAD IN STRINGS. T/M DINSDAG FEESTEN DUS. Tot zover ons eerste bericht. We laten snel weer van ons horen.

gr.Hans, Vera, Dylan en Kayo.

• 02 Februari 2008 - 16:01

Toine En Hans:

Hoi Kayo, Dylan , Vera en Hans,

Fijn dat de vlucht goed verlopen is. Geniet er maar van en vier daar maar lekker carnaval en geniet van het zwemmen met de dolfijntjeses Kayo.

Gr Toine en Hans

• 02 Februari 2008 - 16:04

Wendy:

oooooo wat klinkt dat gezellig( wou dat we er ook al waren) Carnaval in strings nou mannen genieten maar dan he!
    Geniet van al het moois zal ik maar zeggen!~
    groeten Jan, Wendy, dominique, robin en vincent

• 02 Februari 2008 - 16:19

Sonja Diender En Fam:

Goed te horen dat jullie daar zijn aangekomen (veilig).
    Geniet er samen van daar, en we blijven jullie volgen. Jullie moeten de groetjes hebben van pa en ma.

• 02 Februari 2008 - 17:22

De Langelaar Vorsten:

Fijn dat alles goed gegaan is. Mooie tijden om te therapien kun je 's ochtends lekker luieren. Wij zijn vanmiddag al weggeweest en moet zeggen als ik zo rondkeek dan ben ik blij dat het hier geen gewoonte is om met carnaval alleen in een string te lopen. Geniet lekker en tot horens.

Groet Maaike, Claudia, Sanne en Frank.

P.s. Dyl zijn de antilliaanse konten zo groot als we van de week dachten?

• 02 Februari 2008 - 20:14

Joyce En Raymond:

Fijn om te horen dat de vlucht goed is gegaan. Ook wel een lekkere tijd voor therapie. Geniet er in iedergeval maar lekker van en probeer een beetje zon deze kant op te sturen. haha.

Groetjes Joyce en Raymond

• 02 Februari 2008 - 21:32

Mireille:

Nou luitjes bestel alvast maar een lekkere cocktail, wij komen dinsdag aan en ik heb begrepen dat het s avonds en grootste afsluiting van Carnaval daar is in Willemstad! Bikini in de tas, zien jullie woensdag op Korsou! Ajoooooo en heel veel groetjes aan de Van Gooltjes en Joan!

• 02 Februari 2008 - 22:48

Martien,Carla:

Fijn dat het allemaal goed verlopen is. Geniet er maar van het weer is hier iets anders als daar hoor. Wij hopen dan ook dat het net zo'n sucses zal worden als in nederland. En het zijn mooie tijden. (Wel Spannend hoor!!!!!)
    Moet zeggen dat het heel leuk is deze site we zullen hem blijven volgen.

We zijn wel de papagaai paco (van Hans, Vera, Dylanen Kayo ) aan het verwennen.
    Heel de dag uit zijn kooi en zit bij iedereen op de schouder geeft kusjes en vliegt natuurlijk soms rond hahahaha.
    Het is voor hem ook een beetje luxe vakantie toch?hahaha

Kayo heel veel plezier met de dolfijnen maandag en een dikke kus van ons.
    OOk de rest geniet er van!!!!

Martien, Carla, Kelvin, en vannuit Canaria Sylvana, Boy en niet te vergeten PACO natuurlijk.

• 03 Februari 2008 - 10:26

Fam Romijn:

Hallo daar!
    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen. Lekkere tijd voor Kayo voor zijn therapie kan je daarna nog iets leuks doen.. Gisteren kielebal gehad, wat een beetje tam. jammer.!
    Ik ben naar breda geweest, naar de stad en dat was me toch gezellig!:D
    Nou wij wensen jullie veel carnavals plezier met de strings en heel veel plezier met de dolfijnen.

groeten Wilma Gerrit Yvonne en Nathalie

• 03 Februari 2008 - 11:23

Oma Van Der Vorst:

Goedemorgen allemaal,
    Ik hoop dat jullie lekker geslapen hebben en met mooi weer zijn opgestaan. Hier is het ook wel goed weer zon en weinig wind. Ik ben blij dat jullie goed zijn aangekomen en de reis goed verlopen is, ook al heb je er lang over moeten doen.Nu maar lekker genieten. Kayo veel plezier maandag met de dolfijnen. Dylan, jij ook veel plezier. Tot gauw weer en heel veel groetjes van Oma

• 03 Februari 2008 - 11:48

De Bergjes:

Nou dat was me het reisje wel !!
    Fijn dat alles goed is verlopen.
    Carnaval was gezellig maar tam. Het was overal minder druk dan anders.
    Het is hier ook zonovergoten maar wel koud dus een string is overbodig.
    Heel veel plezier en niet te veel naar die drillende billen kijken he mannen
    Liefs mascha, johan, maaike en femke

• 03 Februari 2008 - 12:18

Jan En Ria Van Pelt:

fijn dat het zo geweldig is daar, wij hadden bevroren ruiten vanmorgen.Met de Durpsgasten alles prima, vrijdagavond in Meerle stikgezellig, zaterdag overvolle dag , bij Florent heel gezellig en druk, goeie sfeer!!,Twan was leeg gisteravond. Pyamabal was ook heel druk bezocht vanmorgen en zometeen naar Twan voor familie-middag.
    , en Kayo veel sukses met dol- fijne vriendjes, want daar is het allemaal om begonnen toch?
    Liefs Jan en Ria van Pelt

• 03 Februari 2008 - 12:31

Jos Tiny Marin Juul:

Hoi Kayo, leuk om zo te kunnen lezen hoe het daar allemaal is. Heel veel plezier bij en met de dolfijnen, wij zijn benieuwd hoe je dit vindt. Wij gaan zo weer verder met carnavallen, maar een weekje tussen de dolfijnen lijkt ons zeker zo leuk!! Groetjes aan papa mama en Dylan

• 03 Februari 2008 - 13:01

Claudia:

hoi kayo,

hoe gaat het er mee
    ik heb bij oma gelogeerd.
    vandaag ga ik weer carnavallen bij het web.
    ik mis je veelplezer
    bij de dolfijne

groetjes claudia

• 03 Februari 2008 - 13:01

Claudia:

hoi kayo,

hoe gaat het er mee
    ik heb bij oma gelogeerd.
    vandaag ga ik weer carnavallen bij het web.
    ik mis je veelplezer
    bij de dolfijne

groetjes claudia

• 03 Februari 2008 - 15:22

Fam. Maat:

Hoi allemaal nou dat ziet er wel heel
    erg leuk uit zeg. Dylan is er voor jou
    ook wat leuks om uit te gaan?
    Nou veel plezier nog en Kayo succes
    met de dolfijnen!!

groetjes, Johan, Liesbeth, Mion, Jeanine
    en Leonie.

• 05 Februari 2008 - 12:46

Marieke Diender:

Hoi familie,
    Vanmorgen opa en oma gesproken en die vertelde van de site over Kayo zijn verblijf in Curacao. Dus meteen effe blieken en zo te zien hebben jullie het er al super naar jullie zin. Het ziet er heerlijk uit en nog carnaval ook zo te zien. Nog heel veel plezier en we blijven jullie volgen !
    PS Ik begrijp dat Dylan al een vriendin
    aan de haak heeft geslagen !

• 05 Februari 2008 - 14:04

Akkermans:

He lieve allemaal, toppie hoor deze site leuk om alles te volgen. Kayo zet m op he Kanjer.

Nou hans en Vera hier iedere dag volle bak minimaal 300 pers ieder avond, Toin moet zijn personeel al naar huis sturen, we snappen er niks van!!!!!!!!!!!

He t ga jullie goed en tot snel Dikke kus ONS

• 06 Februari 2008 - 10:03

G.Diender De Wit:

Hallo Kayo,Dylan, Vera en Hans

Wat leuk jullie te horen, hoe het met jullie is.

• 06 Februari 2008 - 13:09

Joke Vrakking:

De carnaval is voorbij het huis opgeruimd dus kon ik even jullie site bekijken. Hij is hartstikke goed.

Kayo wat spannend allemaal he ik ben best een beetje jaloers als ik naar de foto's kijk maar ben wel blij dat je zo geniet.

Ik wens jullie nog fijne dagen en tot kijk
    lieve groeten Joke

• 06 Februari 2008 - 14:42

Fam De Vetter:

Hallo Vorstjes,

Wij zijn blij dat alles zo goed gaat daar. We volgen de site.
    Carnaval is weer voorbij.

Groeten van Carin, Eric, Bart en Anniek.

• 08 Februari 2008 - 16:27

John Annie Mommers:

hoi vakantiegangers,jullie hebben veel plezier horen wij wel en de vlucht is ook goed gegaan goed hoor en nu maar lekker genieten leuk hoor even lekker eruit en voor kayo die therapie hoe gaat dat? is wel tof he .nou kayo ga er maar voor wij zijn erg trots op jou en geef de dolfijnen van ons ook maar een kus wij zouden dat ook wel willen nou heel veel plezier en lekker genieten he .groetjes an en john