7e dag - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van kayo vorst - WaarBenJij.nu 7e dag - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van kayo vorst - WaarBenJij.nu

7e dag

Door: Kayo

Blijf op de hoogte en volg kayo

08 Februari 2008 | Nederland, Amsterdam

Hoi allemaal,

Wij vinden het leuk om jullie berichtjes te lezen en vooral Kayo vraagt er iedere dag naar, dus schroo niet en plaats gewoon een bericht.

Vandaag hadden we een super dag. Papa, mama en Dylan mochten heel dicht bij het dok kijken hoe goed kayo het deed vandaag. Gisteren hebben we afgesproken dat hij een duikbril op ging zetten, hij durfde dit n.l. niet. Vandaag dus OPGEZET!!!! Hij was niet meer uit het water te krijgen, onder water is het ook zo mooi, en Nemo duikt onder hem door zodat hij hem onder water heel goed kan zien. Ook heeft Kayo alleen met Nemo onder water gezwommen. Wat kan Kayo dan lang z'n adem inhouden zeg!
We hebben een evaluatie gesprek gehad van de eerste week. Kayo luistert erg goed en pakt alle opdrachten aardig goed op. Floor vroeg of wij al iets bijzonders aan Kayo gemerkt hebben en ja dat hij met een meisje speelt zonder dat hij ze kent en niet weg duwt, vonden wij typerend. Volgende week gaan ze werken aan dingen die hij niet kent, toch te proberen. Met name het eten, Kayo is zo van "wat de boer niet kent, dat vreet hij niet", daar kon Floor wel wat mee. Ook zijn evenwicht om te leren fietsen gaan we uit proberen. We zijn heel benieuwd. Nu heeft hij het weekend rij, MAAR zondag worden de rollen omgedraaid. Papa, mama en Dylan gaan dan met Nemo zwemmen en Kayo mag dan foto's maken. Hij kijkt hier enorm naar uit. Dit is ook de bedoeling van de therapie, dat hij trots kan zijn dat hij het beter doet als wij.

Morgen gaan de mannen met Louis vissen op zee, lekker ziek worden, ha,ha.
De vrouwen en Deen en Kayo gaan shoppen, snorkelen en we gaan een weeshuis bezoeken waar ook down kindjes leven. Ik weet niet of ik mezelf goed kan houden, maar we zien wel.
We hebben ook een mooie auto gehuurd, dadelijk gaan we naar Punda. Dylan wil al heel de week een hengel om te vissen.

Nou dit was het weer voor vandaag, de gr.van ons allemaal.

  • 08 Februari 2008 - 18:37

    Frank:

    Daar zijn we weer. Hier kabbelt alles lekker door. Behalve ons Sanne. Ze is een beetje ziek en heeft telkens koorts. Heeft inmiddels antibiotica. Ze laat ons in ieder geval goed lopen. Claudia is een nachtje uit logeren geweest en ze vond dat ontzettend leuk. Maaike is uit eten met een oud collega. Pa zit thuis maar niet getreurd die gaat morgen lekker ff motorrijden aangezien het hier morgen 12 a 13 gr C wordt. Ook aardig tropisch in februari of niet soms? Hans ik ben vanochtend voor het eerst op de MTB weggeweest. Shit wat kun je je in een kleine drie kwartier en weinig kilometers afpeigeren zeg.Ik zie aan de foto's dat het jullie allen ook goed gaat. Kayo met duikbril en meid. Dyl op de trapeze en pa en ma gezamenlijk achter de computer. Ook gezellig. Hans en Dyl vis ze morge. Ik denk overigens niet dat daar schol zit. Kayo en Veer koop het eiland svp niet leeg.

    Groet Maaike, Frank en de kids

    P.s. morgen NAC-Utrecht ik sms tussen- en eindstand wel. Hoop dat jullie dan op de boot weer een overwinning kunnen vieren.

  • 08 Februari 2008 - 18:50

    Jos En Tiny:

    Kayo je mag super trots zijn op jezelf en wij vinden je geweldig dapper.De verhaaltjes en de foto"s geven een hele goeie indruk dat jij het zo goed doet .Kayo het lijkt mij geweldig om met de dolfijnen te zwemmen ik ben wel een beetje jaloers op jou dat jij dat doet.Ik ben benieuwd of papa,mama en Dylan wel met Nemo kunnen zwemmen.Groetjes

  • 08 Februari 2008 - 19:03

    Frans:

    Hallo Vorstjes
    Ik zie en lees dat jullie genieten van ieder moment met jullie samen maar vooral met de dolfijnen. Kayo zorg wel dat papa en mama een zwemband aandoen?
    Groetjes aan iedereen en tot ziens.

  • 08 Februari 2008 - 19:11

    Annie John Mommers:

    hoy lieve luitjes
    Wat een mooi uitzicht hebben jullie vanuit de kamer op de zee en wat een mooi en groot zwembad. Ja en Kayo die doet het helemaal goed lees ik wel.Ja dat is wel fijn dat hij er ook zo,n plezier mee heeft en nu maar afwachten Kayo, of Daylan en jullie Pa en Ma er de Zondag net zo goed met Nemo kunnen zwemmen als jij ik ben benieuwd maar Kayo jij gaat de fotos maken en daar gaan wij hier in Teteringen naar kijken wie de beste is dus doe je best he Kayo En morgen lekker gaan vissen heel veel plezier groetjes Annie en john.

  • 08 Februari 2008 - 20:26

    Oma Van Der Vorst.:


    even een berichtje uit de jozephstraat.ik heb jullie laatste nieuwws gelezen fijn dat het zo goed gaat met kayo en dat hij zo vrij is in het water ook leuk voor dylan dat hij daar zo veel kan doen ja. ja ik lees dat de mannen morgen gaan vissen en de dames gaan shoppen ook leuk dat je een auto hebt kunnen huren de foto,s zijn ook heel mooi hier is ook alles oke thuis bij jullie is ook alles in orde ik ga nu stoppen en ga nu een wijntje drinken en proost op jullie heel veel groetjes van mij en een dikke kus aan dylan en kayo kayo geef je nemo ook een dikke kus van oma tot gauw weer ook vera en hans groatjes en een stevige poot van smoesje d daaaaaaaaag oma

  • 08 Februari 2008 - 20:36

    Johan:

    Ik doe ook de groeten aan Kayo!

  • 09 Februari 2008 - 07:05

    Joyce En Raymond:

    Weer een leuke dag gehad. Fijn dat het zo goed met je gaat Kayo. En vandaag mag je met je mama gaan shoppen.:):) En de heren gaan lekker vissen. Hopelijk vangen jullie ook nog wat. Ben benieuwd hoe jullie het doen met Nemo.

    We lezen het graag.

    Groetjes Joyce en Raymond

  • 09 Februari 2008 - 08:45

    Anja En André:

    Hoi luitjes,

    Nu eens een berichtje in de ochtend geschreven. Jullie liggen nu lekker te snurken en wij genieten van prachtig weer. 12 tot 14 graden is de verwachting en in de nacht lichte vorst.
    Super dat Kayo het zo goed doet. We zijn benieuwd naar de fot's die hij gaat maken! Heerlijk dat het zo goed gaat, en we hopen dat de vorderingen door blijven gaan.

    Heel veel groetjes en een dikke knuffel.

    Anja en André


  • 09 Februari 2008 - 09:14

    Brigitte & René:

    Hey luidjes
    Het is echt geweldig dat Kayo binnen deze korte tijd zo veel zelfvertrouwen kan opbouwen. Kayo - je mag echt heel erg trots op je zijn. Dat Mama,Papa en Dylan ook een goede tijd hebben is naturlijk het de puntje op de i! Arme vissen morge.. Ik wens jullie allemaal veel plezier en tot lezen!

    Groetjes uit het lente achtige Zwitserland!

    Brigitte

  • 09 Februari 2008 - 09:57

    Fam. Maat:

    Hoi Kayo dat ziet er wel prachtig uit
    allemaal zeg, dat jij dat durft met zo'n
    grote dolfijn te zwemmen!
    En Dylan wanneer krijgen we je eerste
    foto's van je visvangst te zien?

    Groetjes allemaal,
    Johan, Liesbeth, Mion, Jeanine, Leonie.

  • 09 Februari 2008 - 10:49

    Claudia En Sanne:

    hoi kayo
    hoe gaat het er mee
    mooie fotos zijn het weer,
    groetjes claudia en sanne

  • 09 Februari 2008 - 11:16

    Bep Stijlen:

    Bon Bini v.d. Vorstjes
    Sorry dat ik al een paar dagen niet heb gereageerd, maar ik heb met een flinke griep vanaf dinsdagnacht op bed gelegen. Het is nu nog niet alles maar er zit weer beweging in.
    Maar het was wel een gezellige carnaval (vooral bij het Zwaantje)
    Ik heb alles maar even terug gelezen en ben zeer verbaasd wat er in een paar dagen allemaal mogelijk is.
    Kayo ik ben heel erg trots op wat jij allemaal met die dolfijnen kan doen, je bent echt een super kanjer en ik ben ook zeer benieuwd of papa, mama en Dylan het zondag ook zo goed kunnen. Maak er maar mooie foto's van.
    En dan Dylan volgens mij heb jij het ook wel naar je zin, Trapezewerk, snorkelen, vissen en mooie vrouwen wie wil er nu niet zo'n vakantie.
    En zijn jullie al met de auto aan de ruige noordkant geweest ??
    En Dylan ben al gaan snorkelen bij Porto Marie, want daar is het echt een zeeaquarium.
    Allemaal nog heel veel plezier daar en ik ga jullie vanaf nu weer iedere dag volgen.
    Groetjes,
    Bep

  • 09 Februari 2008 - 11:18

    De Bergjes:

    Hoi daar hier weer een berichtje van deze kant.
    Vervelend hoor dat uitzicht.Het lijkt mijn tuin wel, je moet alleen het water wegdenken en bergen zwart zand in de plaats zetten (hahaha).
    Ik heb ook mogen shoppen. Mijn wasmachine heeft het woensdag begeven(lekker met die carnavalswas) maar niet getreurd, moeder kan alweer aan de slag want er staat al een nieuwe.
    Knap van je Kayo dat je met een duikbril op onderwater kan zwemmen en nog wel met Nemo erbij.
    Hans en Dylan veel plezier met vissen.(je moet je alleen niet vergissen en een cocktail meenemen ipv kruidenbitter)
    Vera veel plezier met shoppen maar dat zal wel lukken denk ik.En neem een doos zakdoeken mee als je naar dat weeshuis gaat.
    Liefs Mas, dikke kus van Femke en Maaike
    Groetjes van Johan.

  • 09 Februari 2008 - 12:31

    Ria Van Bijnen:

    Leuke site luitjes!!
    Fijn om te lezen dat het zo goed met jullie gaat.
    Groetjes Ria

  • 09 Februari 2008 - 18:12

    Fam.Romijn.:

    Hallo daar over de grote zee.Eindelijk ben ik weer boven theewater,Na al die dagen carnaval dus veel werken en daarna ook weer alles schoonmaken, is het er eindelijk van gekomen om de site van jullie eens rustig te lezen.Maar ik begrijp dat het super gaat daar met KAYO en de dolfijnen. Wat zo'n dier toch al niet teweeg kan brengen? De carnavasls optocht was ook wel leuk daar zo te zien aan de foto's.En Dylan heeft het ook wel naar zijn zin met de meisjes daar. En jullie ben je al een beetje uitgerust of slaapt Kayo nog steeds zo slecht?

    Nou geniet nog lekker verder.Lekker shoppen en voor de mannen niet al die vissen vangen .

    Een dikke kus voor Kayo en de groetjes voor de rest van jullie.
    Liefs Wilma Gerrit Yvonne en Nathalie.

  • 09 Februari 2008 - 19:09

    Anjo:

    hoi Kayo Vera Dylan en Hans
    Ik heb vandaag jullie site gekregen en i als computerheld heb mij en toch maar eens aan gewaagd om te proberen in contact te komen met jullie.
    Wat ik tot nu toe gelezen en gezien heb vind ik geweldig. Dat ze dat toch allemaal voor
    elkaar kunnen krijgen. Het ziet er nog geweldiger uit als in Harderwijk en dat was als heel speciaal. Jammer dat het zover weg is ander was ik het met eigen ogen komen bekijken. Ik wens jullie de komen de tijd nog heel veel plezier geniet ervan want de tijd gaat wel heel snel. [Vera carnaval gemist kan het me niet voorstellen als je in zón prachtig
    land bent.] Voor jullie allemaal nog een dikke knuffel en tot gauw groetjes.

  • 11 Februari 2008 - 15:19

    Walther :

    beste kayo als goed met jouw ik denk dat jullie het daar al wel gezien hebben al
    die zon en die vrijheid wat vervelend
    maar alle gekheid op een stokje ik hoop
    dat jullie daar nog veel plezier hebben maar als jullie gaan zwemmen met de dolfijnen zet dan een cirkel om Hans heen
    gr Walther, Conny ,Kevin,Dave

  • 13 Februari 2008 - 15:30

    Angelique Lotstra:

    Hallo lieve mensen,
    Wat een geweldige vakantie hebben jullie daar! En wat goed dat Kayo zo fantastisch reageert op zijn therapie! Daar gingen jullie tenslotte voor!
    Geniet er nog van want 2 weken zijn zo voorbij!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

kayo

Hallo allemaal, de site is klaar. We zijn al aan het aftellen. Nog een paar nachtjes slapen en dan is het zover. Zwemmen met de dolfijnen op Curacao. Hier kunnen jullie mij volgen en prbberen papa en mama regelmatig een verslag te schrijven. Veel lees plezier Gr.Kayo

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 226
Totaal aantal bezoekers 31174

Voorgaande reizen:

01 Februari 2008 - 18 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: