2e dag - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van kayo vorst - WaarBenJij.nu 2e dag - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van kayo vorst - WaarBenJij.nu

2e dag

Door: Kayo

Blijf op de hoogte en volg kayo

03 Februari 2008 | Nederland, Amsterdam

Hallo Allemaal,

Wat leuk om jullie berichtjes te lezen, dat jullie daar nog tijd voor hebben tussen de bedrijven door van carnaval.

Het is nu 10 uur 's-ochtends, vanmiddag gaan we naar Willemstad, carnavallen. Gisteren lekker gezwommen in zee en het zwembd. Voor de kids veel te doen, zoals kanoen en waterfiesten, jumpen an een stiek, klimmen etc. Kayo en Deen hebben al de clown uitgehangen door wasgoed van andermans rekken te trekken en die aan te doen. Zelfs een zwembroek op zijn hoofd gezet. We zijn gisterenavond nog even naar Doc Dolphin gelopen om te kijken waar we morgen moeten zijn. In de zee zagen we de dolfijnen al springen, deze worden s-avonds n.l. uitgelaten in zee en komen smorgens weer terug voor de therapie. Mooi He?. We gaan voor jullie wat foto's erop zetten, of het lukt weet ik niet.

gr.Hans Vera, Dylan en een dikke kus van Kayo

• 03 Februari 2008 - 18:06

Wendy:

Wat ziet dat er gezellig uit zeg!
    Ik hoop dat het morgen goed gaat bij de dolfijntjes Kayo! Het zal wel erg vermoeiend zijn voor iedereen alleen al de indrukken die je op doet.
    carnaval ze en zwem ze!
    liefs de Alinkjes

• 03 Februari 2008 - 18:29

Iris:

Hoi familie,
    Hier gaat ook alles goed, tot nu toe valt het weer (voor ons dan, niet te vergelijken met dat van jullie) alles mee. Vanmiddag de kindermiddag van Stakkers en Scheetjes gehad, was erg druk en nu opmaken om de Flanellen in het Zwaantje te zien. Groetjes, Marc, Iris, Lis een Elke

• 03 Februari 2008 - 19:12

Joyce En Raymond:

Dat ziet er erg gaaf uit. Wel leuk dat jullie daar ook carnaval kunnen meemaken.
    Geniet er maar lekker van en we kijken uit naar jullie volgende berichtje.

Groetjes Joyce en Raymond

• 03 Februari 2008 - 20:03

Frank:

Ik moet thuis blijven. Iris en Maaike gaan er vandoor. Maar het bejaardencarnaval is vanmiddag goed bevallen hik hik. Zal dus vanavond wel op de bank in slaap vallen. Hans denk je er nog aan dat je oudste broertje jarig is vandaag. Hebben net nog even zitten chinezen tussen de raad van elf en oud prinsen en -voorzitters.

Groet F

• 03 Februari 2008 - 20:15

Ria@vanpeltweb.nl:

wat een luxe zeg, en wij maar bier naar binnen werken!!!! We hebben het heel zwaar deze dagen. Vanmiddag bij de Dorpsherberg was het een heel groot sukses met Roy Orbison, Willie en Willeke
    en een heel stel leuke kinderen die acts deden etc. en nu gaan we vanavond naar Peter R. de Vries kijken want we zijn effe uitgeblust. WENSEN JULLIE ALLEMAAL EN KAYO VEEL PLEZIER!!!!
    Jan en Ria van Pelt
    groetjes Jan en Ria van Pelt

• 03 Februari 2008 - 20:29

Bep En Kees Stijlen:

Hoi allemaal,
    Fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben. Jammer dat jullie er zo lang over gedaan hebben om er te komen dat jullie uitgerekend dat weer moesten treffen. En we hebben niets gelogen he het is inderdaad een paradijs wat heb je nog meer nodig. Fijn dat Kayo en Deen allebei op dezelfde tijd mogen.
    Zijn benieuwd naar jullie verdere ervaringen. Hoe was het carnaval in Willemstad vanmiddag??? Leuke foto's zaten erbij (zag op foto nr. oo6 de bar Hemmingway staan dar zitten wij altijd, dat is bij ons hotel) nou tot horens ofwel tot schrijvens groetjes Bep en Kees
    P.s Kayo heel veel succes en plezier met de dolfijnen

• 03 Februari 2008 - 22:53

Rene En Monic:

Hoi Kayo, wat heerlijk dat het eindelijk zover is. Wij hopen dat jouw nieuwe watervrienden jou, Deen en jullie families geven wat jullie nodig hebben. Heel veel plezier en geniet van jullie speciale tijd.
    Veel liefs en een dikke kus,

René en Monic Schuurmans

• 04 Februari 2008 - 11:04

René En Ria:

Hallo allemaal
    Fantastisch voor jullie zo'n verblijf op Curaqao, volop zon / zee / strand en natuurlijk de dolfijnen. Geniet er maar van en Kayo: GA ERVOOR!!!!!!

• 04 Februari 2008 - 11:51

Frank:

Tent staat. Vet wordt warm. Frikandellen zijn door mascha gesneden. René hebben we opgewarmd zodat hij kan gaan bakken. Drank is geregeld. Kortom klaar voor de optocht.

Groet Maaike, Claudia, Sanne en Frank

• 04 Februari 2008 - 14:37

Femke Beijer:

Bon dia....
    Ik hoop dat jullie gisteren net als ons genoten hebben van het antiliaanse carnaval. Ik heb nog een tip voor jullie verblijf hier... de struisvogelfarm! Verder hoop ik dat jullie het hier enorm naar jullie zin zullen hebben op Curacao.
    Groetjes Femke (vriendin Hella)

• 05 Februari 2008 - 13:23

Conny:

He luitjes wat ziet het er geweldig uit daar.Vandaag is het hier regenachtig. De carnaval zit er hier bijna op.Tot nu toe zonder problemen.Mooie optocht gisteren en we zijn jullie schrob en fricandellen maar op gaan eten. Zo'n leuke reacties krijgt jullie club dan, iedereen is rekent er gewoon op dat de tent er staat en dat ze iets lekkers krijgen. Het is ook een geweldig gebaar naar alle carnavalsvierders. Ik ben zondag met Maaike en Iris gaan stappen, want Wally bleef thuis.Vanavond gaan we naar het Grand gala bij Han en Floor die het overigens geweldig doen.Zijn allemaal wel aan vakantie toe.Maar ook daar gelukkig geen trammelant. Al met al alles ok hier. Geniet er nog lekker van en tot schrijfs. Dikke kus aan Kayo van oma Donny

• 08 Februari 2008 - 16:47

John Annie Mommers :

harstikke mooie fotos jullie zullen wel lekker bruin zijn .john is dinsdag niet meer weg geweest die is door z,n rug gegaan dus dat is shit ook voor mij want het was stik gezellig .en kayo heb je al een speciale dolfijn als super vriendje?ik kijk weer naar jullie uit de volgende dag naar nog meer foto,sliefs john en an