3e dag - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van kayo vorst - WaarBenJij.nu 3e dag - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van kayo vorst - WaarBenJij.nu

3e dag

Door: Kayo

Blijf op de hoogte en volg kayo

04 Februari 2008 | Nederland, Amsterdam

Hallo Allemaal,
De eerste dag van kayo zij n theraphie zit erop het was in een woord fantastisch we hebben onze ogen uitgekeken wat ze in 1 dag al uit da manneke kunnen halen hij heeft dingen gedaan waarvan wij dachten dat doet hij nooit maar toch deed hij het zijn moeder moest er een traan bij laten zo emotioneel was het. Hij heeft aan de dolfijn gehangen, op hem gelegen en een dikke kus gegeven van jullie allemaal. Morgen gaan we weer verder. Zijn Trainster heet Floor en komt uit Made. De twee begeleidsters heten Yvonne en Noor en komen uit Breda. Toevaligger kan het niet. We zetten nog een paar foto's voor jullie erop en ook van de optocht die we gisteren hebben gezien. Ook geweldig. Mascha, hier weten ze wat kleurcombinaties zijn. PRACHTIG gewoon.

gr.de Vorstjes.


  • 04 Februari 2008 - 19:25

    Maaike En Masch:

    Hoi luitjes

    Wat zijn dit weer een leuke foto's. We zouden er toch graag bij zijn maar helaas. Kayo je bent een toppertje.Knap hoor, om zo op die dolfijn te hangen.
    Dylan, leuke meid, houwe die hap.
    Hans en Veer, jullie kunnen trots zijn en genieten. We missen jullie bij de carnaval. Die van ons doet toch qua kleding onder aan de curacaouse.

    groetjes en tot het volgende bericht

  • 04 Februari 2008 - 19:48

    Wendy:

    hoi
    Kayo wat ben jij een knapperd zeg!! zomaar in het water met zo'n hele grote dolfijn wauwie ik zou niet durven hoor.
    En Vera ik kan me goed voorstellen dat als Kyo in een keer iets doet wat jezelf nooit voor mogelijk hebt gehouden, dat je het niet droog houd, denk dat er meerdere momenten van ontroering zullen volgen.
    Succes met alles daar

    groetjes de Alink-jes

  • 04 Februari 2008 - 20:30

    Mascha:

    Hey vd vorstjes
    Even nog een terugblik op de zondag.
    Hans je zag er goed verkleed uit op bal masque. Ik moet zeggen ik heb je nog nooit zo rustig gezien met carnaval. De flaporen staan je trouwens goed. (foto krijg je vast nog onder ogen)
    Veer ik mis je wel hoor. Het is zomaar only de lonly.
    Kayo ik ben trots op je. Zomaar een kus aan de dolfijn gegeven. Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe dat de dolfijn heet.
    Dylan geniet van al het vrouwelijk schoon.En denk niet dat je iets mist nu je met carnaval daar bent, het is hier wat dat betreft dikke bontjassen werk dus je mist niets.
    Lekker genieten en tot schrijfs
    alaaaaaaaaaaf

  • 04 Februari 2008 - 21:38

    Rens:

    Dag lieve mensen,
    Fijn dat alles zo goed verloopt,geniet er maar met volle teugen van.
    Raar zeker om te carnavallen in die temperaturen, wij moesten ons gisteren warm drinken!

    Veel plezier, tot snel.

    Groeten Henk, Dor, Brigitte, Rens, Lucas en Fleur

  • 04 Februari 2008 - 21:59

    Joyce En Raymond:

    Wat leuk dat de eerste dag goed is verlopen. Ook erg leuke foto's. Hoe heet je dolfijn?

    Geniet er maar lekker van want hier is het niet echt warm.

    Groetjes Joyce en Raymond

  • 05 Februari 2008 - 06:49

    Brigitte & René:

    Hallo!
    Het is verbazend wat jullie in dit korte tijd ervaart! Carneval (met mooie dames ;)en zwemmen met de dolfijne. Het is echt ook heel leuk om fotos te zien. Kayo, wij zijn echt trots op jouw!!

    Wij gaan vanmiddag ook naar de Carneval hier in Sursee. Het is te hopen, dat het weer droog blijft en dat we alleen maar van binnen "water" krijgen. Zo of zo zullen we een of twee bier op jullie welzijn drinken.

    Nog een leuke, verrassende en mooie tijd!

    Groetjes uit Zwitserland
    Brigitte & René

  • 05 Februari 2008 - 09:45

    Femke Van Den Berg:

    hee kayo

    hoe gaat het???
    ik hoop dat je het leuk hebt met de dolfijnen...
    wij hebben het hier met de carnaval ook leuk...
    was heel leuk met de optocht..

    groetjes femke

    p.s.: leuk hoor die foto's van jou en de dolfijnen.

  • 05 Februari 2008 - 10:48

    Fam Van Gastel:

    hoy stoere bink ,ik zie iets in je gezichtje wat veel zegt fijn dat je dit kunt meemaken sylvana heeft al gezegd ik ook en marlou riep ook ik ,en wat de temperatuur betreft en de carnaval daar kunnen jullie wel iets bij denken en voelen ,en doe nemo een dikke knuffel geven van ons xxxx
    en lieve dylan bevalt het een beetje .
    en mischien een tikkeltje jaloers op je broer maar zoals ik begrepen heb mag jij ook een keer nou tot gauw en leuk dat je dit zo kunt volgen .
    met pako alles goed doet alleen veel de telefoon naar van jullie.

    liefs van ons


  • 05 Februari 2008 - 10:53

    Frank:

    Pfoeoe,

    Al weer even boven water maar nog niet echt op gang te krijgen zullen we maar zegge. Gisteren optocht gehad daarna met een aantal hier de erwtensoep van ons moeder en de tomatensoep van Mascha opgegeten.Daarna afgezakt naar het Middenhuis. Was gezellig. Bij jullie gaat ie ook toppie zie ik. Als het in dit tempo gaat dan verwacht ik morgen of overmorgen foto's van Kayo in hoofdstand balancerend op de vin van een dolfijn te zien. Fijn dat hij zo snel gewend is aan de gevinde vrinden. Zag op de foto dat Dyl niet te klagen had dus dat gaat ook wel goed. Laatste vraag; "Hans kunde gij voor mij ook zo'n motorzadel scoren". Ik hoor het wel.

    Groet de Langelaartjes

  • 05 Februari 2008 - 11:08

    Anneriet:

    Ha die Vorsten!!!!!!!!!!!!
    Want dat zijn jullie wel zo te zien!!!
    Ben blij dat alles zo goed gaat daar!!!, en dat jullie toch nog even van het carnaval kunnen genieten... en ja Hans die durpsgasten missen toch ech wel die schuif?!?!?!? Letterlijk en figuurlijk!!! Hahahaha. Geniet ze nog en dan maken wij ons op voor de laatste dag carnaval en mag Marthe de skepter (zeg ik dat goed zo???) weer overdragen.

    XXX sies van de Embregjes

  • 05 Februari 2008 - 12:37

    Herman Van Pelt:

    fijn dat het jullie zo goed gaat.
    en carnaval missen jullie niet, want daar kunnen ze het ook.
    groetjes van ons, herman en mennie van pelt.

  • 05 Februari 2008 - 13:54

    Jan En Ria Van Pelt:

    we kunnen allemaal nog heel veel van de dieren en de natuur leren zie je wel.
    Liefs Jan en Ria.

  • 05 Februari 2008 - 16:22

    Bep En Kees Stijlen:

    Hoi Vorstjes,
    Kayo wat knap dat je al aan de dolfijn hebt gehangen en je hebt het echt naar je zin als ik die glimlach op je gezicht zie. en Dylan vasthouden die hap hier zit het allemaal flink ingepakt.
    Gaan vanavond nog met z'n allen naar het Zwaantje even de dinsdag afsluiten.
    Jullie nog heel veel plezier en tot het volgende bericht

    groetjes Bep en Kees

  • 05 Februari 2008 - 16:41

    Oma & Ivo:

    hoi daar

    de foto's zijn zo leuk da ik gewoon zin heb om naar jullie toe te komen.Zijn de dolfijnen een beetje aardig kayo.Naja tot over een paar weken.hoi dylan al gesnorkeld en een beetje gevist.op de foto te zien heb je het er wel naar je zin.
    hier is oma ook nog even.hallo hoe is het ermee ik denk dat jullie weer hebben als wij het regent vandaag hier veel.en het is al weer de laatste dag van carnaval.kayo heeft vandaag weer lekker getraint maar dat horen we nog wel.dylan heeft het zo te zien ook wel naar zijn zin.en ik hoop jullie ook Hans en Vera.

    heelveel groetjes Oma en ivo


  • 05 Februari 2008 - 17:11

    Lenny :

    Hee Kayo,

    Tja, carnaval zit er hier op, dus ik dacht, laat ik eens gaan zoeken naar de website van Kayo. Want vakantie of niet, ik denk toch wel aan 'mijn' kids. Gelukkig ging de vliegreis goed en wat doe je het allemaal goed, zo te lezen!!!
    Je bent een kanjer!!!
    Jou bezig te zien met de dolfijnen in Harderwijk was al leuk, maar dit ziet er helemaal geweldig uit... mogen juffen niet komen kijken in Curacao??? haha...

    Heel veel plezier nog.....
    dikke kus van je ouwe juffie

  • 05 Februari 2008 - 17:29

    Claudia & Romy:

    Hoi Kayo

    Alles goed daar? Ik hoop het wel! De foto's zijn echt super mooi, ik wil er zo wel heen!! Nog heel veel plezier en dat jullie nog een leuke tijd hebben! Dylan jij ook he met je meisjes!

    Groetjes Claudia & Romy

  • 08 Februari 2008 - 17:00

    Annie John Mommers:

    Hoy beste mensen, Het is daar echt genieten, prachtig water en een goede temperatuur.De eerste therapie zit erop wat is het toch gaaf wat ze op een zo,n dag allemaal bij brengen.Het is geweldig voor jullie allemaal.Bedankt alweer en ik ga naar de volgende dag groetjes aan de kids en de dolfijntjes.Annie en John.

  • 14 Februari 2008 - 12:54

    Marjanne:

    hoi allemaal
    oma Diender vertelde me net (bij Super de Boer)over jullie site, dat het zo leuk was om eens te bekijken, dus natuurlijk even gedaan.
    wat ziet het er mooi uit allemaal!
    en wat leuk dat zwemmen met de dolfijnen, ik ben er ook weleens geweest, maar kon er niet zo dicht bij komen dus ben eigenlijk wel een beetje jaloers......
    geniet er nog maar even van!!!!
    groetjes
    van de familie van Steen
    (william, marjanne, hilde, pia en jelle)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

kayo

Hallo allemaal, de site is klaar. We zijn al aan het aftellen. Nog een paar nachtjes slapen en dan is het zover. Zwemmen met de dolfijnen op Curacao. Hier kunnen jullie mij volgen en prbberen papa en mama regelmatig een verslag te schrijven. Veel lees plezier Gr.Kayo

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 144
Totaal aantal bezoekers 31195

Voorgaande reizen:

01 Februari 2008 - 18 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: