8e dag DIT MOET JE LEZEN - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van kayo vorst - WaarBenJij.nu 8e dag DIT MOET JE LEZEN - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van kayo vorst - WaarBenJij.nu

8e dag DIT MOET JE LEZEN

Door: Kayo

Blijf op de hoogte en volg kayo

10 Februari 2008 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal,

Dit geloofde wij niet!!!!!!!!!!!!!!
Kayo heeft gisteren 2 leguanen op zijn schouder en hoofd gehad. NOOIT VOOR MOGELIJK GEHOUDEN DAT HIJ DIT ZOU DOEN. Hij was altijd bang van zulke dingen en durfde dit nooit. Toch met de therapie te maken denk ik.

Voor alle duidelijkheid, de dolfijn zorgt hier niet voor maar de therapeute. Als je geen goede therapeute hebt, krijg je dit alles niet voor elkaar. Die meiden doen dit alles met veel liefde en veel plezier. Die werken zich dag en nacht uit de naad hier, om dit voor onze kinderen voor elkaar te krijgen. Als beloning mogen ze het water in met de dolfijn en dit stimuleert ze om extra hun best te doen.
Ik wilde dit toch even kwijt, zodat jullie geen verkeerd beeld krijgen van hoe het hier gaat.

Vandaag zijn we naar het weeshuis geweest maar het was dicht vanwege het weekend, erg jammer, maar misschien van de week nog een keer.
Daarna naar Otrobanda geweest en geshopt, nou ja shoppen? Niet veel bijzonders hoor. 's middags naar Port marie geweest, ja Bep en Kees, we waren er dus en het is inderdaad mooi. Helblauw water en wit strand. Prachtig.
De mannen gevist met een heel klein bootje, het weer was voor curacaose begrippen slecht, er stond veel wind en het ging erg te keer. Ze hebben helaas niets gevangen maar een geweldige dag gehad, gebarbequed op een soort vlot in het water. Als afsluiting hebben we met z'n allen gegeten op Zanzibar en van de prachtige zonsondergang genoten. Die is nergens zo mooi als hier.

Op tijd naar bed, want morgen is het de dag voor papa, mama en Dylan. We zijn benieuwd.

gr.de Vorstjes.

p.s. we hebben een nieuw fototoestel gekocht en de foto's gaan we nu proberen erop te zetten.

• 10 Februari 2008 - 02:50

De Buurtjes:

leuke weblog hoor. die kayo doet het toch maar allemaal. welterusten de buurtjes

• 10 Februari 2008 - 08:46

De Langelaartjes:

Hoi
    Als de therapie dit al voor elkaar krijgt, wat voor verrassingen krijgen wij dan niet in de toekomst. Leuk.
    Kayo zelfs Maaike durft dit nog niet. Het zijn mooie dieren maar ik vind ze zo eng.Knap hoor.
    Dyl, wordt dit misschien je nieuwe huisdier??? Nu veel plezier vandaag met Nemo en kan al niet wachten tot het volgende bericht

gr Frank,Maaike,Claudia en Sanne

• 10 Februari 2008 - 09:07

De Bergjes:

Hey luitjes,
    Meestal zeggen ze kat in het bakkie, maar daar gooien ze gewoon toeristen in het bakkie (hahaha).
    Kayo en Dylan, mooie hoedjes hebben jullie op op de foto.
    Grapje, knap hoor zo'n beest op je hoofd en op je schouder.
    Hans, Vera en Dylan veel plezier met zwemmen vandaag. Het zal een geweldige ervaring zijn.Ik kijk uit naar de foto's die ervan gemaakt worden door Kayo.
    Kayo maak maar heel veel foto's!!!
    Tot morgen bij jullie nieuwe bericht.
    Liefs de bergjes

• 10 Februari 2008 - 09:11

Jan En Bep:

Hallo luitjes wij vinden het geweldig
    dat kayo zo goed het doet.
    hartstikke leuk
    de peerenboom hank

• 10 Februari 2008 - 10:41

Oma Van Der Vorst:

Hallo Vera Hans Dylan en Kayo
    Jullie bericht van gisteren weer gelezen wat knap van jullie kayo enDylan dat jullie dat durven wel heel leuk die foto,s Het is hier nu zondagmorgen 11uur het weer is lekker de zon schijnt en de temperetuur is ongeveer 10 graden ik ben al lekker een eindje met smoesje gaan wandelen jullie hebben gisteren ook weer een leuke dag gehad lees ik nu vandaag Hans Vera en Dylan lekker zwemmen met de dolfijnen en Kayo leuke foot,s maken hoor dat oma kan zien hoe goed Papa en Mama enDylan met de dolfijnen kunnen zwemmen Dylan jij hebt het ook wel naar je zin he zou je nog langer willen blijven dan kom ik wel hoor en blijven wij nog wel een paar weekjes ,[grapje]ik brei er nu een eind aan en wens jullie van daag een hele fijne dag vele groetjes en kusjes van Oma en tot morgen en een pootje van smoesje daaaag

• 10 Februari 2008 - 10:46

Joyce En Raymond:

Wat gaaf zeg Kayo en Dylan ook natuurlijk. Ziet er daar wel helemaal geweldig uit. Succes verder.

groetjes Joyce en Raymond

• 10 Februari 2008 - 12:06

Jan En Ria Van Pelt:

hoi stelletje dierentemmers, Dillan en Kayo jullie hebben wel lef zeg met die leguanen, moeten er niet aan denken!!! Geniet allemaal maar van je onvergetelijke tijd daar.
    Liefs Jan en Ria

• 10 Februari 2008 - 12:56

Familie De Vetter:

We hebben jullie berichten weer gelezen.
    Fantastisch allemaal! Dat Kayo het allemaal durft. Geweldig!
    Mooie foto's.
    Het gaat jullie goed.

Veel liefs van de Vettertjes.

• 10 Februari 2008 - 14:20

Johan:

Groeten aan Hans en Dylan!

We staan met 44 punten gedeeld 2e!

• 10 Februari 2008 - 14:55

Oma Ria:

Ik heb de site net bij Frank en Maaike bekeken, wat een leuke site en foto's. Ik denk veel aan jullie, jammer dat ik geen computer heb om dit alles iedere dag te bekijken. Heel veel plezier en tot ziens
    Oma Ria

• 10 Februari 2008 - 16:04

De Bijl Familie:

Hoi Kayo, Dylan, Vera en Hans,
    Jongens het ziet er fantastisch uit super om te horen dat het zo goed gaat. Ben benieuwd of papa, mama en Dylan ook zo goed met Nemo kunnen zwemmen. En wat bestreft die leguanen tja ik vind ze wel heel mooi, maar vasthouden nee daar moet ik eigenlijk niet over nadenken bibbers. Dylan jij moet toch ook wel de tijd van je leven hebben met al die leuke dingen die je kunt doen. Geniet er lekker van en we kijken met jullie mee iedere dag.

Groetjes Meity

• 10 Februari 2008 - 16:13

Brigitte & René:

Grüezi zäme
    Wat leuk, in de toekomst zijn ons poesen geen problem meer. Dus wij hopen, dat Kayo, Dylan, en naturlijk ook Vera en Hans een keer de weg naar Zwitserland vinden! Op de fotos lijkt het wel als of Kayo meer plezier van de leguanen heeft als Dylan. Hoe voelen zech deze beestjes aan? Het is echt geweldig, waat in zo korte tijd alles kan gebeuren.
    Wij zenden jullie veel liefs en tot lezen!
    Groetjes Brigitte & René

• 10 Februari 2008 - 16:21

Ciska En Cor Muijser:

hoi hans en vera ,dylan en kayo. we hebben jullie fotos bekeken, julie maken mij wel jaloers met al die mooie fotos. op het moment is oma hier kayo, wat had jij een groot beest op je hoofd. en dylan ook , dylan jij weet wel wat mooie meisjes zijn, je komt toch wel terug he? zoals we zien genieten jullie wel. is weer eens wat anders dan zeeland, ik denk dat ik daar ook maar een huisje koop, ok heeeeeel veel groeten van de schipper en tante cis, en oma die is ook hier... maar gaat naar huis want moet smoesje uitlaten een hele dikke kus voor jullie allemaal. lieve groeten daaaaaaaaaaaaaaag!!!!!

• 10 Februari 2008 - 17:54

Familie Flodder:

hoi iedereen ik hoop dat jullie het heel gezellig hebben daar in de lekkere zon hier ook wel een beetje warm en ik wens jullie nog veel plezier de laatste paar dagen en het gaat hier ook met iedereen goed nou xxxxxxxjes van kelvin.pieter.martien,carla,sylvana,joost,boy eeeennnnnnnnnnnnnn paaaaaaaacccccccoooooo PS:joost en pieter waren er ok dus daar krijg je ook de groete van nou veel plezier nog

• 10 Februari 2008 - 18:04

Oma:

hallo hier is oma weer ben net thuis op de fiets naar oosterhout geweest het was lekker weer hebben lekker buiten gezeten was weer om 6uur thuis toen smoesje eten gegeven en met smoes bij jullie de papier kliko buiten gezet zo en nu ga ik zelf wat eten ik heb lasagna in de oven staan en die is bijna klaar groetjes weer en tot horens oma .

• 10 Februari 2008 - 20:36

Bep En Kees:

Het maakt niet uit hoe ze het doen met de dolfijnen als het resultaat er uiteindelijk maar is en als ik de foto's zie dan gaat hij echt vooruit en wie weet wat er naderhand nog uit voort komt. Wie durft er nu zo'n beest op zijn hoofd te leggen jullie hebben echt 2 lefgozers ik vond mezelf al heel wat omdat ik een stuk meloen durfde te geven.
    Maar zo te lezen vermaken jullie je allemaal wel en ja het is een bountystrand.
    Heel veel plezier vandaag met Nemo en wij zijn benieuwd naar de foto's die Kayo ervan maakt.
    Tot morgen.
    Groetjes vanuit de Platte Akker.

• 10 Februari 2008 - 21:10

Rens & Brigitte:

Hallo toppertjes,

Wat een geweldige ervaring. We kunner er maar geen genoeg van krijgen. Zwemmen, spetteren, leguanen, mooi weer. Kayo die zich ontpopt als een echte supertroeper en Dylan die klaarblijkelijk geniet om een tiener te zijn. Dus nog even je exames halen en je ticket naar Zeeland is binnen.

Ik hoop natuurlijk ook dat Hans en Vera genieten maar gezien de verhalen is daar geen twijfel over mogelijk.

Veel plezier nog daar en vergeet niet. WE WILLEN NOG MEER FOTOS.............

Dikke knuffel,
    Rens, Brigitte, Lucas & Fleur

• 10 Februari 2008 - 21:18

Opa En Oma Diender:

Lieve allemaal......
    Wij genieten van jullie foto's en berichtjes. Vooral van kayo en dylan.kayo wat durf jij veel zeg.Wij zijn trots op jou. Dylan neem je die schone mee naar huis? We missen jullie.Kayo, een kusje van opa en oma en Dylan,Vera en Hans tot ziens Geniet er nog maar goed van.Tot ziens.

• 11 Februari 2008 - 14:10

Annie John Mommers:

Hoy luitjes,Die Kayo, en Dylan ze zijn ook nergens bang van, hup gewoon op der bol, het zijn best grote leguanen.Ja die meiden die met de kinderen bezig zijn ja dat is klasse. En Kayo doet het heel goed met de dolfijnen ja en dan genieten jullie er vanzelf ook van. Nou hier is het weer ook schitterend. groetjes Annie en John

• 12 Februari 2008 - 20:03

Nel:

Alles wat ik tot nu toe heb gelezen en gezien zou ik zelf ook wel willen (durven) doen maar enge beesten op mijn hoofd of in de buurt daar zou ik dus nooit aan beginnen.
    Chappoo voor de heren dus !