9e dag - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van kayo vorst - WaarBenJij.nu 9e dag - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van kayo vorst - WaarBenJij.nu

9e dag

Door: Kayo

Blijf op de hoogte en volg kayo

10 Februari 2008 | Nederland, Amsterdam

Hoi, hoi,

Wij zijn weer terug. Dus even een verslagje schrijven, want we zitten op dit moment og steeds te werken op een oude internetkaart, en zolang ze er hier de stekker niet uithalen, kunnen we gratis internetten.

Vandaag de grote Family Swimm gehad. Was ontzettend spannend. Kayo genoot van ons in het water. Joan, de stagaire van het ROC hebben we meegenomen en ook bij ons in het water mee laten zwemmen. We hadden er een dochter bij en zij vond het hartstikke tof dat ze mee mocht.

Wat is Nemo lief!!!!! Hij bleef kussen en kroelen. Heerlijk zacht en glad. Hij trok in eerste instantie veel naar Hans, maar later ook naar Dylan. We mochten met hem dansen, handjes geven, aan hem hangen, over een stok springen en met de bal gooien. Ontzettend bijzondere ervaring, die je bijna niet uit kan leggen.
En Kayo dus maar foto's nemen, maar die hebben we hier niet, want we hebben voor hem een eigen weggooicamera gekocht, waar hij mee kon doen wat hij wilde. Hij genoot er zichtbaar van en stak iedere keer zijn duim omhoog naar ons, dat wij het goed deden. Dus "missie completed".

Vanmiddag zijn we naar het strand bij Lagune geweest. Ook prachtig. Alleen het rijden door het prachtige landschap was al mooi. We kregen bij St.Willibrordus een fikse regenbui maar die was snel weer weg. Dat gedeelte van het eiland is dan ook het meest groen. Heel mooi.

Nou luitjes, Kayo geniet nog steeds van al jullie berichten en begint Oma al te missen en natuurlijk Smoes. We schenken daar niet zoveel aandacht aan, want we moeten nog een hele week. ERG HE!!!!!!


gr. de al aardig gebruinde vorstjes.

  • 11 Februari 2008 - 02:09

    Joan:

    lieve van der vorstjes,

    Ik wil jullie allemaal nog even bedanken dat ik met de familie swim mee mocht. Ik vond het een geweldige ervaring en ben erg blij dat jullie die mij hebben gegeven. Ik vind het heel leuk met jullie en zoals jullie al zeggen we hebben er een dochter bij zo hebt ik er een 2tweede vader en moeder bij. Proost op nog ee gezellige week samen.

    Liefs dikke joanneke

  • 11 Februari 2008 - 07:02

    Joyce En Raymond:

    Wat leuk om jullie zo bezig te zien met Nemo. En Kayo allemaal foto's maken, leuk hoor.

    Nog veel plezier

    Groetjes Joyce en Raymond

  • 11 Februari 2008 - 07:26

    Brigitte & René:

    HOI
    Volgens mij hebben dolfijnen wel graag kaas... van wegen jullie voeten! De fotos zijn altijd zo prachtig, dat ik wel zin heb om ook een keer naar Curacao te rijzen. Bij ons is het vanochtend echt koud -4° brrr. Maar omdat de zon komt, zou het later zeker een beetje warmer worden. Wij wensen jullie een mooie dag en veel plezier.
    Groetjes Brigitte

  • 11 Februari 2008 - 09:15

    Grego En Fam.:

    Schitterend om te zien en horen wat de resultaten bij Kayo zijn. Als ik het zo zie is het ook een echte waterrat geworden. Mooi om de dagelijkse bezigheden van jullie te volgen. Ik heb ook veel respect voor de dolfijnen gekregen nadat ik gezien heb dat ze onze Hans door het water kunnen slepen.

    Groetjes Gre en de rest

  • 11 Februari 2008 - 11:04

    De Bergjes:

    Gaaf.
    Dat ziet er geweldig uit dat spetteren en spatteren rond die dolfijn.
    Veer kan Nemo goed dansen of kan je zijn passen niet volgen.
    Het lijkt me echt genieten om met zo'n dolfijn te zwemmen en vooral dat vooruit trekken lijkt met geweldig.
    Kayo, het was zeker wel erg leuk om te kijken naar mama en papa, en mas wilt wel de foto's zien die je gemaakt hebt als ze klaar zijn.
    We kunnen zien dat jullie echt genieten daar in verwegistan.
    Liefs Mascha, Johan, Femke en Maaike

  • 11 Februari 2008 - 11:24

    Maaike:

    Hoi vakantievierders,

    Wat ziet dat er gaaf uit. En goed te zien dat jullie zo genieten. Jullie hebben de vakantie van jullie leven. Leuk hoor. Zit hier op mijn werk de foto's te bekijken en denk dan wat doe ik hier, wil ook daar naar toe. Maar helaas, eerst Frank hiervoor warm krijgen. Sanne is ondertussen weer opgeknapt, hoest nog wel behoorlijk maar ze gaat weer haar eigen gang, dus een goed teken.

    Kayo ik ben wel benieuwd naar de foto's.

    Nu ik brei er een eind aan, baasje loopt constant rond, niet goed!!!
    tot het volgende berichtje

  • 11 Februari 2008 - 14:23

    Annie John Mommers:

    Hoy luitjes,Hier een groet van ons, Wat een mooie vacantieplaatjes krijgen we te zien jullie hebben echt geen Carneval gemist.Als wij dat zien met Nemo daar spelen jullie met z,n alle mee prachtig hoor en Kayo maar fotos maken die dag geniet er nog maar lekker van en wij kijken alweer uit naar morgen. Doeiiiiiiiiiiiiiiii Annie en john.

  • 11 Februari 2008 - 19:15

    Wilma En De Rest:

    Wat een super mooie foto's van jullie en de dolfijn Nemo.Wij zijn wel een beetje jaloers op jullie hoor. En zo te zien hebben jullie het allemaal wel naar de zin op het mooie eiland in de zon. wij zijn heel benieuwd naar jouw foto's Kayo die je gemaakt hebt van mama en papa en dylan.Het is wel heel bijzonder om jullie zo te kunnen volgen van dag tot dag. Veel plezier nog en tot het volgende bericht maar weer.

    groetjes Wilma,Gerrit Yvonne en Nathalie.

  • 11 Februari 2008 - 19:35

    Edith:

    Ik heb net nog even terug gekeken naar gister, de rillingen lopen over mijn lijf, brr die leguanen. Het lijkt me echt geweldig om ooit ook nog eens met de dolfijnen te zwemmen als ik jullie dan zo bezig zie echt geweldig. Heel veel plezier nog deze week en als jullie thuis zijn komen wij graag Kayos fotokunst een keer bekijken.

    De groetjes uit Dorst

  • 11 Februari 2008 - 19:41

    De Jansens:

    Hey Vorstjes, wat een geweldige foto's en wat goed dat Kayo zoveel dingen doet die hij tevoren niet deed, Kayo je bent geweldig stoer jongen, Hans je ziet er geweldig uit met de dolfijn en Vera jij ziet er erg ontspannen uit. Oh ja Dylan Kanisha zegt dat je er geweldig uitziet met die leguanen op je kop. Tot ziens

  • 11 Februari 2008 - 21:47

    Bep En Kees Stijlen:

    Hello Dolphinswimmers,
    Jullie hebben weer de dag van jullie leven gehad, dat is wel te zien op de foto's. En Vera je hebt gelijk het is een ervaring die bijna niet is uit te leggen maar een geweldige ervaring om mee te maken en die pakken ze jullie mooi niet meer af. Dus wat voor belevenis moet dat ook voor Kayo zijn.
    Zijn ook benieuwd naar de andere foto's.
    Nou morgen weer een fijne en gezellige dag en Kayo doe jij de groeten aan Nemo.
    Groetjes Bep en Kees

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

kayo

Hallo allemaal, de site is klaar. We zijn al aan het aftellen. Nog een paar nachtjes slapen en dan is het zover. Zwemmen met de dolfijnen op Curacao. Hier kunnen jullie mij volgen en prbberen papa en mama regelmatig een verslag te schrijven. Veel lees plezier Gr.Kayo

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 208
Totaal aantal bezoekers 31193

Voorgaande reizen:

01 Februari 2008 - 18 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: