4e dag - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van kayo vorst - WaarBenJij.nu 4e dag - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van kayo vorst - WaarBenJij.nu

4e dag

Door: Kayo

Blijf op de hoogte en volg kayo

05 Februari 2008 | Nederland, Amsterdam

Hoi Luitjes,

De tweede sessie zit erop. Voor diegene die nog niet hadden gezien hoe Kayo z'n dolfijn heet: NEMO.
Het is een superdolfijn. Heel enthousiast. Voor Kayo dus heel goed. Zijn angsten worden gelijk op de proef gesteld. Floor zijn therapeute, is niet flauw met Kayo en dat geeft zulke enorme resultaten. Hij durfde eerst niet met zijn voeten in het water te hangen, een half uur later hangt die om de nek van Nemo en knuffelt en kroelt en kust hij erop los. GEWELDIG om te zien hoe vrij hij is met Nemo. Hij most gaan liggen en Nemo duwde aan zijn voeten hem het water door. Verder heeft hij op de vlonder aan zijn mondmotoriek gewerkt en als beloning mag hij dan weer het water in en met Nemo spelen. Hij heeft er vandaag ALLEEN aangehangen, zonder iemand erbij. Een grote ronde aan zijn vinnen vastgehouden en keihard door het water gesjeesd. En maar zingen die Kayo. Alle liedjes van Sinterklaas en Kerstmis kwamen voorbij. We hebben vandaag dus weer genoten!!!!! Geen traantjes maar wel ontroerd. Hij was gisteren bekaf, dadelijk nog lekker zweemen. Dylan mag vanaf morgen iedere dag gaan snorkelen tussen 11 en 12 uur, tussen de haien, schildpadden en tropische vissen. Prachtig!

Groetjes en tot morgen, de vorstjes

p.s. nog een paar foto's van carnaval zeeten wij erbij.

• 05 Februari 2008 - 19:56

Joyce En Raymond:

Wat leuk om iedere dag een berichtje te krijgen van jullie. Fijn dat het zo goed met je gaat Kayo. En Dylan wat gaaf dat je mag snorkelen tussen al die dieren. Geniet er maar lekker van.

We kijken uit naar jullie volgende berichtje.

Groetjes Joyce en Raymond

• 05 Februari 2008 - 20:16

Wendy:

Nou jongens wat een geweldig verhaal weer.
    Het lijkt mij toch wel beangstigend als je je kind alleen door het water zie gaan geduwd door een dolfijn pfffff
    En Dylan geweldig dat je gaat snorkelen, bekijk die visjes maar goed daar onder water, je zult ze hier niet tegen komen!
    Gaat je vader mee snorkelen? vast wel .
    Geniet vanjullie tijd daar.

Groetjes uit het regenachtig Breda
    van de Alinkjes

• 05 Februari 2008 - 21:54

Anja En André:

Fijn dat het zo goed gaat en dat Kayo zo enthousiast en goed reageert! Dylan en Hans, nog een beetje genoten van de strings????

Hebben hier vandaag het carnaval afgesloten. De kinderen zijn voor de tweede keer op rij 1e geworden in de optocht. Dus we hebben de beker weer in handen voor een jaar.

Heel veel dolfijne therapie successen en tot de volgende berichten.

Geniet ervan.

De Schrammetjes

• 05 Februari 2008 - 23:58

Wij:

Fijn dat het zo goed gaat bij jullie daar. Mooi dat Nemo hem zo snel meeneemt. Hier gaat het ook goed. Net bij Floor en Hanneke weggegaan. Zat stampvol en was ouwerwets gezellig. Geniet ze en tot morgen.

Claud, San, Mike en Franciscus.

• 06 Februari 2008 - 08:13

Hella:

Wat fijn dat alles zo goed gaat. Stoer hoor Kayo!. Aan de foto's te zien vermaken jullie je wel. Veel snorkel plezier Dylan.
    Groetjes Hella

• 06 Februari 2008 - 09:39

Johan:

Ik wil even de groeten doen aan Hans en Dylan.

• 06 Februari 2008 - 10:07

Joke & Pieter Jan:

Lieve Kayo en familie,

Na het lezen van het laatste bericht hoeven we eigenlijk niet meer te vragen hoe het gaat. Super dat je het zo naar je zin hebt en dat het zo goed gaat!!!

Dikke kus van Joke, Pieter Jan en een knuffel van Sjaak!!

• 06 Februari 2008 - 11:49

Mascha:

Hey luitjes,
    De laatste avond zit erop voor ons. Het was een geweldige avond. Het was volle bak bij festival du carnaval, zo vol dat 'k zoutniewete buiten moest wachten, vanuit buiten podium op en gelijk er weer af.(ze waren hofkapel dus met die raad ben je zowiezo al met het dubbele aantal mensen) maar het geeft even aan hoe druk het was.
    Er kwam nog een artiest (mario) en dat was ook een succes.
    Geweldig om te lezen dat het zo goed gaat met Kayo en Nemo tijdens de therapie.
    Geniet ze lekker en dylan gaaf hoor dat snorkelen.Het zal wel erg mooi zijn onder water daar.

Liefs de bergjes

• 06 Februari 2008 - 11:52

Mas:

Oh ja Veer,
    We kunnen weer gaan schrijven, want het nieuwe motto is al bekend
    Witte gij wat ze deeje 44 jaar geleeje”.
    Denk daar maar eens over na (hahahahahaha)
    Groetjes mas

• 06 Februari 2008 - 11:53

Jeannine:

Hoi Vera, Hans, Dylan en Kayo
    Wat leuk om te lezen dat alles zo goed gaat. Met die berichten van jullie blijven we op de hoogte. Geweldig dat Kayo 't ook zo leuk vindt...daar doe je toch voor, alhoewel dit ook voor Dylan en jullie een geweldige belevenis is.

Geniet van deze ervaring.. ik lees dagelijks even je berichten en kijk de leuke foto's. Geweldig hè, dat internet !!

Groetjes Jeannine

• 06 Februari 2008 - 13:47

Herman Van Pelt.:

geweldig dat het met KAYO zo goed gaat,
    want daar doe je het toch allemaal voor.
    de carnaval is bij ons voorbij,het was
    geweldig.lekkere reetfeters trouwens.gr....herman en mennie van pelt.

• 06 Februari 2008 - 16:32

DeYellows:

heeje buurtjes het is daar goed toeven zien we wel nou carnaval is eindelijk voorbij wa een ellende al da bier enzo heeje de groetjes en we sturen nog wel eens wa we motte nou eten

• 06 Februari 2008 - 16:45

Thijn Vosmer:

Zo Kayo, dat is wel tof, om met de dolfijnen te zwemmen. Ik zie dat je het heel erg leuk hebt daar. Ik ben wel een beetje jaloers, beter als carnaval vieren. Ook de groetjes van Papa en mama Bart en Sanne

• 06 Februari 2008 - 16:46

Claudia:

hoi kayo,
    hoe gaat het ermee? mooie foto met de dolfijn. ik ga morgen logeren. ik ga nu spaghetti eten.

Doeeeeeeeeiiiiiii

• 06 Februari 2008 - 17:53

Oma Van Der VORST:

HALLO VERA-HANS-DYLAN-KAYO
    WAT HEBBEN JULLIE HETGEZLLIG ZO AAN DE FOTO,S TE ZIEN ZE ZYN HEEL MOO EN DUIDELYK OOK VOOR DYLAN LEUKDAT HY GAATD
    DUIKEN
    KAYO WAS IN DIEPE RUST OP DE FOTO HIER GAAT ALLES ZO ZYN GANGETJE DE LAATSTE DAGEN VEEL WIND EN REGEN EN MET SMOESJEGAAT HET OOKGOED DE TREKTER ZYN EIGEN NIKS VAN AAN VAN DIE REGEN MAAR IK GA ER EEN EIND AAN MAKEN WANT IK MOET SMOES UIT
    GAAN LATEN HET IS BYNA 7 UUR EN MOET OVER EEN HALF UUR GAAN BRIDGEN HEEL VEELGROETJES VAN MA EN OMA EN EEN POOT EN EEN KNUFFEL VAN SMOESJE

• 06 Februari 2008 - 17:59

Vera En Piet:

Van Dor hoorden we vandaag van het bestaan van deze site. Zo te zien hebben jullie het fantastisch daar. Wat leuk om zo op de hoogte te blijven van jullie "harde werken". Het is niet alleen fijn voor Kayo, maar ook Dylan heeft het met de plaatselijke schoonheden getroffen. Wij wensen jullie nog een fijne tijd en een goede vooruitgang voor Kayo. Geniet er van en straks een veilige terugreis.

Liefs en een knuffel voor jullie allen.

Piet en Vera.

• 08 Februari 2008 - 18:24

Annie En John:

Hoy beste mensen, Wat een verhalen krijgen wij hier door van jullie, daar zijn geen woorden voor zo dat jullie elke dag weer genieten met de kids het is niet te geloven hoe goed kayo het doet met Nemo Dan ben je trots als ouders als je dat ter plekke meemaakt.En Dylan op zijn manier lekker snorkelen tussen tropische vissen verder veel plezier groetjes anni en john.