5e dag - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van kayo vorst - WaarBenJij.nu 5e dag - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van kayo vorst - WaarBenJij.nu

5e dag

Door: Kayo

Blijf op de hoogte en volg kayo

06 Februari 2008 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal,

Carnaval zit er bij jullie op zie ik. Wij hopen dat het voor jullie een geweldige carnaval is geweest.
Hier gaat alles ook weer goed. Vanmorgen de 3e sessie gehad en weer had Kayo er zin in. Vandaag mocht hij op een vlot zitten en Nemo duwde hem vooruit. Ook ging hij in het waterliggen en Nemo duwde hem aan zijn voeten door het water. Hij heeft absoluut geen angst meer!
Dylan heeft gisteren in een trapeze gehangen en vanmorgen gesnorkeld. Ook met Deen, vriendje van Kayo, gaat het erg goed. Vanmorgen zijn Mireille en Louis geweest. De oprichters van de stichting. En de logopediste van Deen kwam even langs. Wel leuk om dan bekenden te zien. Joan, onze stagaire die mee is vanuit het ROC heeft het ook enrom naar har zin. Ze mag ieder dag 2 sessies bijwonen. 1 om 8.00 uur smorgens en 1 om half 11, dat is die van Deen.
Morgen hebben we een auto gehuurd voor een week en zaterdag gaan de mannen vissen op zee met Louis.

gr.de Vorstjes.

p.s. leuk motto Mas.

• 06 Februari 2008 - 19:57

De Langelaartjes:

Hoi allemaal,
    Wat fijn dat jullie allemaal zo lekker genieten. Niet alleen Kayo maakt vorderingen maar binnenkort hebben we ook nog een circusartiest in de familie. Dyl ga zo door. Hoe was het snorkelen trouwens, heb je al haaien gezien of gewoon een heleboel mooie vissen? Kayo wat gaat het goed.Ik geloof dat Nemo wel jouw vriendje is geworden.
    Wij kijken al weer uit naar je nieuwe kunsten met Nemo.
    Hans en Veer geniet lekker verder, en niet te veul in de zon liggen he.
    groetjes
    Frank, Maaike, Claudia en Sanne

• 06 Februari 2008 - 19:58

Conny:

Zo luitjes wat ziet het er allemaal geweldig uit en ook voor Dylan, echt gaaf.Hier weer alles rustig iedereen carnaval weer overleefd zonder kleerscheuren.Groetjes en dikke kus aan Kayo.

• 06 Februari 2008 - 20:14

Caroline:

Wat een goede berichten uit zonnig Curacao. Ik hoop dat jullie er allemaal wijzer vandaan komen en het Kaya heel veel goeds gaat brengen. Dyla gaat dus met de mannen opstap, gelijk heeft ie!
    Ik ga jullie volgen de komende tijd.
    Nof eenn fijne vakantie en heel veel liefs van mij.

Knuffel, caroline.

• 06 Februari 2008 - 20:16

Anneriet:

Heej, super joh allemaal...
    zo ver weg, en toch zo dichtbij allemaal.
    Kayo je bent echt een SUPER KEREL.....
    Ga zo door. Hier hebben we allemaal de carnaval overleefd.... FF nog een haringke op bij Floor en Hanneke.... Was weeeeeeeeeeer gezellig. Marthe is weer Prinses af, met de nodige traantjes!!!!
    Vandaag was het grootste deel van de jeugdraad al weer bij mekaar.... Ze moeten het ook rustig afbouwen hè!!!!
    Al bij al een super leuke dagen achter de rug... Geniet nog lekker daar en tot gauw...
    X Anneriet

• 06 Februari 2008 - 20:17

Caroline:

berichtje lijkt een beetje op goede moggel,sorry. Dylan...ik weet wel hoe je je naam schrijft hoor!

• 06 Februari 2008 - 20:43

Nanette En Rob.:

Hallo allemaal, leuk om te lezen hoe geweldig goed dat Kayo het doet en hoe positief dit alles voor jullie en hem is.
    Kayo hardstikke goed man dat je jezelf zo door de dolfijnen het water doorlaat duwen,knap.
    Carnaval zit er weer op, intussen weer een beetje opgedroogd en kunnen we weer afkikken van de alcohol.
    Vanmiddag bij Hanneke en Floor, waar we met z'n allen een grandiose carnaval hebben gevierd, lekker nog effen haring gehapt.
    Nou Vorstjes, geniet ervan en ik lees binnenkort wel weer wat er zoal is gebeurd.

groetjes Nanette en Rob.

• 06 Februari 2008 - 21:17

Annemiek:

Hoi Veer, Hans, Dylan en Kayo,

Wat een geweldige en bijzondere ervaring. Het ziet er super uit! Leuk om jullie foto's zo te kunnen bekijken. Geniet ervan!

Liefs,
    Martijn, Annemiek en Hannah

• 06 Februari 2008 - 22:05

Anja:

Hoi hoi,
    Wat geweldig allemaal, geniet ervan. We zijn wel jaloers hoor! Ook fijn dat de vorderingen blijven komen.

Groetjes Anja en André

• 07 Februari 2008 - 08:22

De Bergjes:

Hoi allemaal,
    Gaaf dylan zo in die netten hangen.
    Heb je al in de zee gesnorkeld of alleen nog maar les gehad in het zwembad??
    En Kayo, ik zie wel dat jij en Nemo echte maatjes zijn. Wat kunnen jullie toch veel samen.
    Het is wel supergaaf om te lezen dat het zo goed gaat.
    Ik kijk al weer uit naar het volgende bericht.
    Groetjes Johan,Mascha,Maaike en Femke

• 07 Februari 2008 - 14:12

Sanne Akkermans:

Hej Familie van de Vorst!

Hoe is t daar? Ik hoorde allemaal zulke leuke verhalen van mn ouders, dus ik dacht even kijken naar de fotos en berichtjes.,

Als het goed is liggen wij morgen ook lekker op het strand van het zonnetje te genieten!

Ik wens jullie nog een super fijne vakantie,

Dikke kus en ik stuur snel weer een berichtje!!

Kus Sanne

• 07 Februari 2008 - 17:18

Fam. Vermeulen:

Hallo alles goed daarzo?
    wij wensen jullie heel veel dolfijnplezier toe. en geniet er maar lekker van. het ziet er leuk uit.
    Kayoo doe de groetjes maar aan vere hans en dylan en vergeet vooral NEMO niet.

veel zwem plezier.
    Groetjes Cor, Anja, Esmeralda, en Maurice

• 07 Februari 2008 - 18:44

Hanneke E Florent:

He lieve allemaal,
    Toppie hoor Kayo, om zo met de dolfijnen te zwemmen, en Dylan wie is dat mooie meisje bij je op de foto?

Nou wij vertrekken vannacht, hopelijk morgen lekker naar t strand we sms-en wel als we erzijn, en Kayo van de zomer als we met zijn allen in Spanje zijn, kan je je kunsten aan sofie laten zien. dikke kus van de Akkermansjes en tot gauw.

• 07 Februari 2008 - 19:01

Jean En Riny:

hallo allemaal zo te zien gaat het bij jullie heel goed kayo heeft het ook reuzen naar zijn zin het ziet er ook allemaal mooi uit mooi weer natuurlijk nog veel plezier allemaal en geniet er nog van groetjes van jeanne en riny

• 08 Februari 2008 - 18:39

Anie John Mommers:

Beste mensen, Carneval zit er op hier, buiten gewoon gezellig, lekker geblasen onder het genot van een pint.Wat een mooie fotos van Kayo,en Dylan op die trapeze en Kayo doet het zo goed niet bang meer grote klasse jongen Ga zo door groetjes Annie en john