10e dag - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van kayo vorst - WaarBenJij.nu 10e dag - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van kayo vorst - WaarBenJij.nu

10e dag

Door: Kayo

Blijf op de hoogte en volg kayo

12 Februari 2008 | Nederland, Amsterdam

Hoi, hoi,

Nog steeds kunnen wij internetten, dus hier weer ons verslag van een heerlijk, maar rustig dagje.

Vanmorgen is Kayo weer naar Nemo geweest en hij had er veel zin in.
Vandaag kon hij kaartjes verdienen. Bij iedere goede oefening kreeg hij een kaartje. Hij heeft er 5 verdiend vandaag, knap he?

Allereerst kreeg hij binnen in de stilteruimte een blinddoek om en moest hij proeven. Eerst appel, toen banaan, daarna kaas en als laatste chocopasta. Nou iedereen weet dat Kayo daar absoluut niets van moet hebben, maar hij heeft het geproefd en gaf aan het niet echt vies te vinden, maar ook niet zo lekker dat hij nog een keer wilde proeven. Maar het begin is gemaakt om vreemde dingen te proeven. In het hotel hier hebben we de manager Elly uitgelegd wat ze van plan zijn met Kayo z'n therapie en zij maakt morgen een bakje klaar met verschillende soorten fruit en groente. Bij het CDTC gaan ze hier dan mee werken, wij zijn benieuwd.

Verder hebben we het met Floor, de therapeut, besproken wat we moeten doen met Kayo z'n operatie. Deze is 1 week nadat we terug komen, maar hier zeggen ze dat de kinderen eerst een week of 2 moeten aclimatiseren en daarna kan de therapie nog 2 a 3 maanden doorwerken. D.w.z. er gebeurd in die tijd veel met lichaam, waar hij zelf niet altijd mee om kan gaan. Dus hebben we vandaag toch maar besloten de operatie een maand of 2 a 3 uit te stellen, omdat het anders zonde van de therapie is geweest. Dus vandaag Mascha gebeld om dit vanuit Nederland even te regelen, vanaf hier is dit een beetje moeilijk.

Nou, dan onze junior nr.2: Dylan.
EINDELIJK heeft ie z'n hengeltje gevonden, het hele eiland voor af gereden. (Hans zei al, als ik hier een winkel in vishengels begin, dan hebben we een goede boterham).
En natuurlijk mooie vissen gevangen. Hij is vanmorgen om 10 uur begonnen en had er om half 7 vanavond nog niet genoeg van.

Kijk maar naar de foto's. gr.van Ons

  • 12 Februari 2008 - 07:19

    Brigitte & René:

    Halli Hallo
    Ougen dicht en proeven, dat is niet zo maar makelijk te doen. Een dan nog chocopasta... Kayo je bent echt moedig!! Leuk dat je ook zo veel kaartjes verdient hebt. Dylan nu is de ontspannen tijd voor alle vissen bij jouw in de burt afgelopen... Een mooie dag en tot gauw.
    Groetjes Brigitte

  • 12 Februari 2008 - 09:15

    Femke Van Den Berg:

    hoi kayo
    heel knap wat je allemaal al.
    kan ik hoop dat je het erg naar je zin herbt...
    ik hoop dat nemo jou wel lief vind..
    maar ik denk het wel..
    heel veel plezier met de dolfijnen en een leuke vakantie in curacou nog..

    groetjes femke

  • 12 Februari 2008 - 12:30

    JAN EN RIA VAN PELT:

    HALLO HANS EN VERA, HET IS NET OF WE OOK EEN BEETJE OP VAKANTIE ZIJN MET DIE GEWELDIGE VERSLAGEN VAN JULLIE, HEERLIJK DAT KAYO HET ZO NAAR ZIJN ZIN HEEFT EN WAT LIJKT DILLAN TOCH SPREKEND OP ZIJN VADER!! NOG VEEL PLEZIER ALLEMAAL.
    GROETJES JAN EN RIA.

  • 12 Februari 2008 - 13:01

    Caroline Schinkel:

    Lieve mensen,
    vandaag even gespiekt hoe het jullie daar vergaat. Alles goed zo te lezen en te zien.Mooie vangst!!Fijn dat Kayo vooruit gaat. Geniet nog zolang het kan van zon zee en water.
    Dikke knuffel voor alle 4,

    groetjes, Caroline.

  • 12 Februari 2008 - 15:15

    Wilma:

    Hallo daar,

    Knap van jouw Kayo dat je al die dingen geproefd hebt. Ik ben echt trots op jouw.En Dylan wat hebben ze daar mooie vissen. Hans en Vera ik hoop dat jullie ook lekker genieten van het kunnen van Kayo.Super dat het zo goed gaat.Tot morgen maar weer.
    groeten familie Romijn.

  • 12 Februari 2008 - 16:20

    Bep En Kees Stijlen:

    Kayo en proeven ongelooflijk dat ze dat toch allemaal voor elkaar krijgen.
    Knap hoor Kayo dat je dat hebt gedaan met een blindoek om.
    Dylan, Kees kan nog wel een paar vissen gebruiken. Wat jij daar zo uit het water haalt betaal je hier heel veel euro's voor.
    Maar jullie hebben het nog steeds goed naar je zin als ik de foto's bekijk.
    En wat betreft de operatie uitstel is geen afstel en dan kan de therapie nog goed door werken.
    Tot het volgende bericht.
    Groetjes,
    Bep en Kees

  • 12 Februari 2008 - 17:17

    De Bergjes:

    Hey Kayo kanjer.
    Ik vind het erg knap van je wat jij allemaal doet daar.
    Proeven, onderwater zwemmen. Ik vind het leuk om elke dag te lezen dat je weer iets nieuws hebt ondernomen.
    Dylan. Normaal heb ik niet zo'n moeite met vissers, maar dit zijn wel erg mooie vissen. Heb je al veel verschillende gekleurde vissen gevangen.
    Doe je ook nog steeds snorkelen ?
    Ik denk dat jij je ook wel vermaakt daar op dat eiland he.
    Groetjes Mascha

  • 12 Februari 2008 - 18:06

    Wil, Scheveningen:

    Het is helemaal te gek wat men met veel geduld en kennis kan bereiken. Ben echt heel blij voor jullie en Kayo. Als ik alles zo zit te lezen en te bekijken heb ik toch weer het gevoel dat ik vroeger een verkeerde beroepskeuze heb gemaakt.
    Ik blijf jullie volgen via de site.
    Sterkte en nog heel veel Succes en geniet van al de mooie momenten

  • 12 Februari 2008 - 18:37

    Herman Van Pelt:

    HALLO ALLEMAAL!!!!!
    het is geweldig om te lezen, dat het zo goed gaat met kayo.
    daar gaat natuurlijk alle aandacht naar toe,maar laten we DYLAN niet vergeten,maar die heefd zijn stekkie ook gevonden zo tezien.
    lekker vissen,en toezien dat alles zo goed gaat met z'n broer.
    geniet er lekker van,en tot schrijfs.
    gr...herman en mennie van pelt.

  • 12 Februari 2008 - 20:09

    Nel:

    Kayo
    Je weet vast nog wel wie ik ben, Nel van mamma's oude werk. Ik wil even vertellen dat ik het harstikke knap vindt dat je met de dolfijnen durft te zwemmen en spelen. Ik ben een beetje jaloers op jou als ik al die leuke foto's bekijk en zou willen dat ik er bij was.

  • 12 Februari 2008 - 20:13

    Nanette En Rob:

    Hallo Vorstjes,
    Wat gaat het allemaal goed daar en leuk om de verslagen te lezen. Knap die Leguanen op de koppen van die mannen, hardstikke stoer Kayo.
    Een beetje moeite voor een hengel loont toch ook wel als ik zie wat voor vissen Dylan ermee vangt.
    He Hans, hoe voelt dat nou voor zo'n dolfijntje als je naast hem in het blauwe water ligt??
    Geniet ervan, groetjes van Nanette en Rob.

  • 12 Februari 2008 - 20:38

    Oma Van Der Vorst.:

    hallo kinderen hier weer maar eens een berichtje gisteren kon ik niet opinternetkomen en vanmorgen ook nog niet heb toen Maaike gebelt en die vertelde dat ze aan die casema gewerkthebben dus moest ik er de stekkers er uit trekken en opnieuwer in stoppen dat gedaan en hij werkt nu weer Disere was vanmorgen bij mij en wilde zo graag de foto.s zien dus wij gekeken ze vond ze schitterend. ik moest jullie van haar heel veel groetjes doen.ikheb ook vanmorgen pas de laatste foto,s gezien lekker jullie allemaal zo in het water te zien en Dylan kun je de vissen nog al vangen je had wel een mooie aan de haak en Kayo wat heb ik van jou gelezen knap van jou dat jij overal van proeft oma is erg benieuwt, hans lekker op de waterfiets met kayo en vera je ging wel lekker met de dolfijnen in het water hier gaat alles zo zijn gangetje het weer is hier de laatste dagen schitterend gisteren was het 15 graden en vandaag ook wel 13graden maar het wordt komende dagen iets kouder maar al bij al lekker weer.verder heb ik maar weinig nieuws meer o ja tante Els en ome Fons zijn opa en oma geworden van een kleindochter [LUNA] zo ik ga nu eindigen en weer tot morgen heel veel groetjes en kusjes voor Dylan en Kayo daaaaaaag Oma

  • 12 Februari 2008 - 21:02

    De Langelaartjes:

    Hoi allemaal,
    Een nieuwe dag en weer een nieuwe ervaring rijker. Kayo, top dat je leert proeven. Weer een stap vooruit. Nog even en we kunnen de lekkernijen niet aangesleept krijgen.
    Dylan, wat een moeite heb je wel niet moeten doen om een hengeltje te krijgen. Ik moet zeggen het zijn hele mooie vissen. Ik ken iemand in het dorp die ze graag in zijn aquarium zou willen hebben. Heb je al veel gevangen?
    Hans en Veer wat zien jullie er uitgerust uit op de foto's. Hoewel zo'n vakantie ook erg slopend kan zijn met alle ontdekkingen die jullie dagelijks doen. De kinderen vragen elke dag of er al weer nieuwe foto's zijn. Claudia kan de site zelf vinden en openen.

    groetjes
    frank, maaike, claudia en Sanne

  • 12 Februari 2008 - 21:16

    Anja En Andre:

    hallo lieve allemaal
    Wat is het leuk om iedere dag naar jullie belevenissen te kijken, ook wij genieten ervan. Evi vind het ook geweldig om naar kayo en de dolfijn te kijken. Knap hoor kayo wat jij allemaal kan. Geniet nog van de komen de dagen. Groetjes van de schrammetjes

  • 12 Februari 2008 - 22:15

    Jeannine:

    Wat een geweldige belevenissen op Curacao!! Het resultaat met Kayo, het mooie uitzicht vanuit jullie hotelkamer, die enge leguanen, die schitterende dolfijnen. Ook leuk dat jullie met die dolfijnen mochten zwemmen.. dan kun je een ook beetje de ervaring van Kayo begrijpen. Geniet maar lekker van dit alles.

    Gr. Jeannine ( ook van Gijs en de kids)

  • 12 Februari 2008 - 23:11

    Kees:

    Hoi,
    Nog steeds naar jullie zin zie ik.
    Kan niet wachten tot wij ook weer gaan. Dylan heeft mooie visjes gevangen zag ik.
    Die mag hij meebrengen, maar ze mogen niet groter zijn als 10 cm en de douane mag ze niet zien. Volgens mij was de vis op de foto een doctors vis. Waarschijnlijk is zijn engelse naam "surgeon fish".
    Kayo doe nog goed je best de komende dagen. Oh ja dolfijnen passen niet in mijn aquarium.

    Veel plezier nog allemaal.
    Groeten Kees


  • 14 Februari 2008 - 13:22

    Annie John Mommers:

    wij kijken onze ogen uit zo goed dat kayo het doet en hoe mooi het er is zo dat zijn wel grote vissen die dylan heeft gevangen die vermaken zich zelf wel kayo wij vinden het wel knap van jou dat je alles hebt geprobeert en zelfs chocpasta dus de wil is er we zijn trots op jullie groeten annie en john

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

kayo

Hallo allemaal, de site is klaar. We zijn al aan het aftellen. Nog een paar nachtjes slapen en dan is het zover. Zwemmen met de dolfijnen op Curacao. Hier kunnen jullie mij volgen en prbberen papa en mama regelmatig een verslag te schrijven. Veel lees plezier Gr.Kayo

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 157
Totaal aantal bezoekers 31191

Voorgaande reizen:

01 Februari 2008 - 18 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: